امیری سوادکوهی:

چرا در مقابل جهل مقدس سکوت می کنید!؟

وای بر نمک نشناسان عافیت طلب که در زمان دفاع، تسبیح تزویر بدست گرفته اند.

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان شیعه در یادداشتی نسبت به سکوت اهل علم و فرهیختگان حوزه و دانشگاه و عدم پاسخگویی به سخنان گستاخانه برخی افراطیون و قیاس های جاهلانه ی شان و تخریب اعتقادات اصیل شیعی انتقاد کرد.


وی سکوت فضلا در مقابل جهل مقدس برخی مداح نما و روحانی نما را تاسف بار دانست و گفت: گاهی سکوت، سیاه لشکری برای اهل بدعت بشمار می رود و با معامله ای از ارزانکدهٔ مصلحت های پوشالی، خسران ابدی را برای مدعیان رقم می زند.


شیطان چنین سکوتی را تکریم و از جهل مقدسی که غرق در وقاحت است دفاع می کند.
وای بر نمک نشناسان عافیت طلب که در زمان دفاع، تسبیح تزویر بدست گرفته اند.


وی در آخرین یادداشتش نسبت به برخی مطالب احساسی و بی ریشه تصریح کرد :
حضرت زهرا سلام الله علیها لیلة القدر در قرآن است که تمام علوم الهی [... بِما كان وَ بِما هُوَ كائِن وَ بِما لَم يَكُن إلى يَوم القيامَة...] در اختیار آن حضرت می‌باشد.


هذیان گویی برخی که برای ایشان در عالم برزخ، مشاور قائل شده اند!، برخلاف مبانی قرآن و عترت بوده و مورد اعتنا نیست.


وی روحانیت شیعه و فرهیختگان علمی و فرهنگی دانشگاه ها را به نگهبانی از اعتقادات اصیل شیعی دعوت کرد و عاقبت بی تفاوتی و عافیت طلبی را آتش گرفتن خرمن اعتقادات اصیل دانست.


وی تأکید کرد چرا در مقابل این همه انحرافات سکوت کرده اید؟!. سکوت، عافیت طلبی و ملاحظه کاری را کنار بگذارید و در مقابل کسانی که در روز روشن بخاطر منافع شیطانی شان شأن و مقام اهل بیت علیهم السلام را تنزل می بخشند دفاع و مقابله کنید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار