برگزاری مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت شهید برسنجی +تصاویر

اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم، کربلایی مجتبی برسنجی، با شکوه خاصی در صحن آستانه مبارکه ی امامزاده عبدالحق علیه السلام شهر زیراب سوادکوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار راه شلمچه در سوادکوه، در این مراسم که خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و قشر‌های مختلف مردم حضور داشتند، در ابتدا قاری بین المللی قرآن کریم، سید صادق مسلمی به تلاوت قرآن پرداخت.


سپس شاعر شعر انقلاب مازندران ، مهندس مجید امیری سوادکوهی با قرائت جدیدترین اشعارش، از فراق شهید برسنجی و عظمت شهدای مدافع حرم سخن گفت.


این مراسم که با شکوه غیر قابل وصفی همراه بود، خیر مقدم گویی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سوادکوه جناب سرهنگ قزلباش را بدنبال داشت و سپس سردار موسوی از فرماندهان جبهه ی مقاومت به سخنرانی پرداخت.


سردارموسوی در این مراسم با بیان نقش شهدای مدافع حرم در شکست توطئه‌های منافقین و استکبار جهانی، ایثارگری های شهدای مدافع حرم از جمله شهید برسنجی را ستود و بر ناکامی دشمنان برای تحریف افکار عمومی برای دفاع از حرمهای اهل بیت علیهم السلام در سوریه تاکید کرد.



در ادامه ی این مراسم، مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ، حاج مهدی رسولی با مرثیه خوانی حماسی و عاشورایی اش حال و هوای خاصی به محفل بخشید و دل ها را به سمت و سوی فداییان ولایت سوق داد.


حاج مهدی رسولی در خاتمه بزرگترین درسی که می توان از شهدا آموخت را ولایتمداری شان دانست و همگان را به تبعیت از ولایت فقیه دعوت کرد.

عکس؛ مهرعلی رهنما _ نگاه نرگس

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار