۳ هزار سارق و ۱۵۰۰ مواد فروش در بابل دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی بابل گفت: شب گذشته جلوی پارک نوشیروانی بابل با قمه آدم ربایی کردند و بلافاصله با تشکیل تیم ویژه در کمتر از یک‌ساعت دستگیری صورت گرفت.

به گزارش راه شلمچه از بابل، سرهنگ محمدزمان شالیکار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام سعی و تلاش ما برقراری امنیت است، اظهار کرد: دستگیری کسانی که اموال مردم را به سرقت می‌برند کار ساده‌ای نیست ولی پلیس با کار اطلاعاتی و فنی توانست ۲ هزار و ۸۷۸ نفر را در سال گذشته دستگیر کند.

وی گفت: در سال گذشته هزار و ۵۰۸ خرده فروش مواد دستگیر شدند که مردم، پایگاه‌های بسیج، گشت رضویون سپاه در این موضوع به ما کمک کردند.

فرمانده انتظامی بابل افزود: ۲۲۶ نفر در سال گذشته، دستگیری اراذل و اوباش داشتیم، چند وقت قبل در دستگیری خیابان شریعتی بابل که با قمه اتفاق افتاده بود برای دستگیری تا استان لرستان هم رفتیم.

وی گفت: شب گذشته جلوی پارک نوشیروانی بابل با قمه آدم ربایی کردند و بلافاصله با تشکیل تیم ویژه در کمتر از یک‌ساعت دستگیری صورت گرفت.

شالیکار افزود: در شهر بابل، ۱۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت برای ماموریت‌های ۱۱۰ اختصاص دادیم، در روز میانگین ۲۵۰ ماموریت ۱۱۰ داریم که عمده آن نزاع است.

فرمانده انتظامی بابل درباره تاخیر حضور پلیس در ماموریت‌ها عنوان کرد: اگر اعتراضی بر تاخیر حضور پلیس ۱۱۰ به ما برسد ما پیگیری می‌کنیم.

 فرمانده انتظامی شهرستان بابل درباره برخورد پلیس با مسأله سگ‌گردانی در این شهر افزود: ما دستور مقام قضایی داریم بابت برخورد حمل سگ در خودرو که در این موضوع پلیس برخورد می‌کند، در برخورد با سگ گردانی در اماکن عمومی طی مکاتبه‌ای که اخیرا با دادستان شهرستان داشتیم سگ گردانی در اماکن عمومی ممنوع شد و با همکاری دامپزشکی و شهرداری جلوی این امر گرفته می‌شود.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار