«نتاج» عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی شد

در اولین جلسه هیئت امنای صندوق توسعه ملی در دولت سیزدهم که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، غلامحسن تقی‌نتاج ملکشاه به‌عنوان عضو جدید هیات عامل صندوق توسعه ملی منصوب شد.

به گزارش راه شلمچه، اولین جلسه هیئت امنای صندوق توسعه ملی در دولت سیزدهم روز یکشنبه 7 فروردین با حضور رئیس جمهور و سایر اعضا تشکیل شد.

در این جلسه هیات امنای صدوق توسعه ملی ضمن قبول استعفای اصغر ابوالحسنی هستیبانی از عضویت هیات عامل صندوق توسعه ملی (به دلیل انتصاب وی به سمت قائم مقامی بانک مرکزی) و با تشکر از خدمات ایشان، با انتخاب غلامحسن تقی‌نتاج ملکشاه به‌عنوان عضو جدید هیات عامل صندوق توسعه ملی موافقت شد. 

تقی‌نتاج ملکشاه متولد سال 1345 در بابل به دنیا آمد و دارای دکترای حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی که یکی از مدیران صاحب نام بانکی کشور است که تا کنون مدیرعاملی بانک‌های انصار، قوامین و مهر اقتصاد را بر عهده داشت.

وی تألیفاتی چون؛ آشنائی با بودجه و حسابداری ( کتاب )، اصول حسابداری ( کتاب )، مدیریت هزینه روباتیک ( ماهنامه تدبیر )، روش تصویری انحراف از استاندارد ( ماهنامه حسابدار ) را نیز در کارنامه خود دارد و هم اکنون عضو هئیت مدیره بانک سپه و استاد دانشگاه‌های تهران و امام حسین(ع) است.

اگر خوشت اومد لایک کن
9
آخرین اخبار