آقای رئیسی! صدای شکسته شدن استخوان‌های مردم را بشنوید

حجت‌الاسلام امیری سوادکوهی از محققان جوان شیعه خطاب به رئیس‌جمهور گفت: صدای شکسته شدن استخوان های مردم را بشنوید، مردم شریف ایران در طول این سال‌های انقلاب، هیچ زمانی چنین درمانده ی از فشارهای اقتصادی نشدند و هیچ زمان پدرها اینچنین شرمنده ی خانواده ی خویش نگشتند.

به گزارش راه شلمچه، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نويسندگان جوان شیعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در شهر مقدس قم، از گرانی های افسار گسیخته ی بازار و عدم توجه مسئولان انتقاد و به فاجعه ی دردناک التهاب درونی در خانواده ها هشدار داد.


وی تاکید کرد: فقر کمر پیر و جوان را خم کرده و همگی حیران و سرگردان این آشفته بازار گرانی هستند. اینکه با خیره سری و لبخند های تلخ، از جراحی بدون بیهوشی سخن بگوییم و وضعیت اقتصادی را رو به جایگاه مثبت آن تلقی نماییم و فشارهای بی سابقه ی حال مردم را نبینیم، موجب تأسف و نا امیدی است.


این استاد برجسته گفت: صبر مردم را امتحان نکنید، با توجه به چندین برابر شدن هزینه های قوت لایموت مردم ، هزینه های کمرشکن اجاره ی مسکن و... مشخص نیست چه خانواده هایی زیر چکمه ی بی کفایتی ها له می شوند و مع الأسف مدعیان عقلانیت در خواب و افکار تخیلی خود فرو رفته اند.


وی تاکید کرد : تعجب ما از صدا و سیما و برخی از ائمه ی جمعه هست که گویا در این مملکت زندگی نمی کنند و کلمات ضد و نقیضی را از آنان شاهد هستیم و بجای آنکه دنبال راه حل و دعوت از مسئولان برای پاسخگویی و حل مشکلات شوند، بی کفایتی های هم پیاله های خود را امتحان الهی دانسته و بازار دعوت مردم به زهد و ساده زیستی شان همچنان داغ است. کاش درد مردم را بفهمیم و نمک بر زخم کهنه ی شان نپاشیم.


امیری سوادکوهی در ادامه به بی کفایتی وزیر کار اشاره کرد و افزود: واقعا جای تأسف است که کسی که در پی اشتغال سالی یک میلیون شغل در مملکت بود و با چنین شعاری رأی مجلس را بر خود تثبیت کرد با بی کفایتی و عملکرد فاجعه بارش، چنین به دره ی منفور استعفا افتاد و اینچنین وزیر کار بی کفایت هم بیکار شد.


این محقق جوان خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رییسی! صدای شکسته شدن استخوان های مردم را بشنوید، مردم شریف ایران در طول این سالهای انقلاب، هیچ زمانی چنین درمانده ی از فشارهای اقتصادی نشدند و هیچ زمان پدرها اینچنین شرمنده ی خانواده ی خویش نگشتند. قرار بود یار محرومان باشید! ما در عمل چنین نمی بینیم و تنها بازار توجیهات مدعیان و طرفداران نان به نرخ روز خور داغ است.

سوادکوهی در خاتمه افزود: انتقاد صریح ما از وضعیت تلخ اقتصادی جامعه بخاطر آن است که بی کفایتی مسئولان، تضعیف اصلی به نام نظام اسلامی را در بر خواهد داشت و حفظ نظام از اوجب واجبات است و مع الاسف با ضعف آشکار دولت آقای رییسی معلوم نیست چقدر شکاف غیرقابل جبرانی را بوجود خواهد آورد. مردم تنها دلخوش به تکیه گاهی به نام رهبری هستند، امیدوارم با تدابیر ایشان اقتصاد نابسامان ایران از مرداب دولت ها نجات پیدا کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار