امیری سوادکوهی:

بی کفایتی هایتان را به نام اسلام تمام نکنید!

 آقای رئیسی و مجلس انقلابی! بزرگترین تهدید برای یک کشور، وجود تیم ناکارآمد و ضعیف اقتصادی است، کاری نکنید که ضعیف ترین و ناکارآمدترین دولت و مجلس تاریخ ایران به نام  شما ثبت شود.

به گزارش راه شلمچه، در پی وضعیت نابسامان اقتصادی و هرج و مرج سیاسی دولت و مجلس و عدم کنترل قیمت دلار و... ، محقق و نویسنده جوان شیعه حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی در مصاحبه‌ای با خبرنگار ما در شهر مقدس قم خطاب به دولت و مجلس، آنان را به تدبیر و رسیدگی هرچه بهتر نسبت به مشکلات مردم دعوت کرد.

امیری سوادکوهی ضمن هشدار به وضعیت قرمز اقتصادی، خطاب به دولت و مجلس گفت: آقای رئیسی و مجلس انقلابی! بزرگترین تهدید برای یک کشور، وجود تیم ناکارآمد و ضعیف اقتصادی است، کاری نکنید که ضعیف ترین و ناکارآمدترین دولت و مجلس تاریخ ایران به نام  شما ثبت شود و آیندگان قضاوت اینچنینی نسبت به عملکردتان داشته باشند. حقیقتاً وضعیت مملکت در شأن مردم ایران نیست!


وی تاکید کرد: برای پوشاندن ضعف های بی حد و حصر تان، دین را سپری برای اجرای سیاست های پوشالی خود قرار ندهید تا بی کفایتی ها و تندروی ها بنام اسلام تمام نشود.


این محقق جوان در ادامه با اشاره به فتنه گری های این روزهای مولوی عبدالحمید گفت: دلخسته ایم از قرآن هایی که بر روی نی می گذارند و از حقیقتش خبری نیست. افکار پوسیده ی وهابیت، عقائد متعفّن ابن تیمیه و رهروی در مسلک شیطانی معاویه از آنان مجسمه ی فتنه و نفاق ساخت که امروز آشکارا به مقدسات شیعه می تازند. وای بر آنانی که ریشه ی آفت زده ی شان را چنین قوت بخشیدند!.

سوادکوهی تاکید کرد مسیر دولت و مجلس از زمانی تغییر کرد که از منویات مقام معظم رهبری سرپیچی کردند و راه و منش ضعیف و معنادار خود را طی نمودند و افزود: فصل الخطاب در امور ولایت فقیه است و دوری از این مقام شامخ خسران را برای همه ی مدعیان دربرخواهد داشت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار