موضع متعارف سرپرست شهرداری:

اتکا به ظرفیت های سازمان عمران در پروژه های عمرانی شهر ساری

مرادی سپس از پروژه فاز سوم میدان ابن شهرآشوب بازدید نمود و اظهار داشت: بخش عمده ای از این پروژه انجام شده و مجموعه شهرداری ساری می توان در اسرع وقت آن را به اتمام برساند.

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبر منتشر شده در سایت شهرداری ساری، حمید رضا مرادی سرپرست شهرداری مرکز استان در روزهای آغازین مسئولیت خود به همراه مرتضی بربسته سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق ، لطف الله کریمی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی و تنی چند از مدیران شهرداری، از پروژه های نیمه کاره شهرداری ساری بازدید کرد.


سرپرست شهرداری ساری در بازدید از پروژه نیروگاه بزرگ زباله سوز ساری، تکمیل این پروژه را دغدغه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: نیروگاه زباله سوز بزرگترین پروژه حوزه مدیریت پسماند در مرکز استان است و باید با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، در کمترین زمان ممکن آماده بهره برداری شود.


مرادی سپس از پروژه فاز سوم میدان ابن شهرآشوب بازدید نمود و اظهار داشت: بخش عمده ای از این پروژه انجام شده و مجموعه شهرداری ساری می توان در اسرع وقت آن را به اتمام برساند؛ اعتقاد داریم این پروژه نقش موثری در روان سازی ترافیک و سهولت عبور و مرور در این منطقه دارد و در اقدامات پیش روی شهرداری بر سرعت اجرای این پروژه جهت بهره برداری افزوده خواهد شد.


وی در بازدید از پروژه پل تا پل (بازگشایی مسیر پل کابلی تا پل های شهید نوری در منطقه ذغالچال) گفت: این پروژه از پروژه های مهم رفع گره ترافیکی شهر ساری است و سازمان عمران برای تکمیل آن باید اهتمام ویژه ای را داشته باشد.


مرادی خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه پل تا پل دغدغه اهالی این منطقه است و مجموعه شهرداری باید در زمینه رفع این مطالبه شهروندی تمام تلاش و ظرفیت خود را بکار برد بر همین اساس از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود در این نهاد، جهت تکمیل پروژه های نیمه کاره استفاده شود.


راه شلمچه می افزاید با فعالیت سازمان عمران در اجرای پروژه های عمرانی و توسعه سازندگی شهر ساری، این سازمان تابعه طی سالیان گذشته به خصوص در 15 ماه اخیر توانسته توفیقات مناسبی را در رفع نیازهای عمرانی این شهر بردارد و ظرفیت های داخلی شهرداری به خصوص سازمان عمران طی مدت مذکور به خوبی اثبات و دستاوردهای جالب توجهی را برای منافع شهر و شهروندان حاصل کرده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار