اختتامیه جشنواره «خورشید عالم تاب» در گنبدکاووس +تصاویر

اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی «خورشید عالم تاب» در انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، در سالروز میلاد با سعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)م راسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی خورشید عالم تاب به همت انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس با همکاری اداره ورزش و جوانان، واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران،ستاد بازسازی عتبات و عالیات ،کانون بسیج ورزشکاران،رابط شهرستان گنبد کاووس در استان قدس رضوی،انجمن اولیا و مربیان مدرسه بیک زاده و اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس وکودکان و نوجوانان عضو انجمن در محل این انجمن برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن کریم توسط زهرا سادات کریمیان  وعرض خیر مقدم توسط سید علی کریمیان مشاور فرهنگی و امور کتابخوانی فرماندار شهرستان گنبد کاووس و مدیر انجمن آغاز گردید و گزارشی از نحوه برگزاری این جشنواره ارائه نمود.
مولودی خوانی و سخنرانی آقای حجت اله یوسفی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبد کاووس ،شعر خوانی کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه های بود که در این برنامه معنوی اجرا گردید.

در پایان به 80 تن از برگزیدگان این جشنواره لوح قهرمانی و هدیه ای به رسم یادبود اهدا گردید.

گفتنی است این جشنواره با موضوعات مختلفی از جمله حفظ قرآن،نماز،اذان،حفظ شعر،کتابخوانی،نقاشی،رنگ آمیزی،نقاشی خلاق،تیراندازی با تفنگ بادی ،دارت و زبان خارجه برگزار گردید که در هر موضوع به نیت امام هشتم 8 جایزه ( 4 پسر و 4 دختر) در نظر گرفته شده است که جمعا حدود 80 جایزه در این جشنواره اهدا شد.








اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار