ادعای نفتالی بنت: استراتژی خود علیه ایران را تغییر می‌دهیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم وضعیت خود در قبال ایران را از حالت تدافعی به «تهاجمی» تغییر می‌دهد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی آی ۲۴ نیوز، نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در ادامه یاوه گویی‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد تهران در حال ارزیابی مجدد خود در سوریه است.

بنت در این سخنرانی مدعی شد ایران به دنبال کاهش حضور خود در سوریه است.

او در سخنرانی در کنفرانس New-Tech ۲۰۲۰ در تل آویو مدعی شد: من می‌توانم به شما اطلاع دهم که ما اولین علائم سست شدن ایران و ارزیابی مجدد مسیرشان در سوریه را شناسایی کرده ایم.

بنت در بخش دیگری از لفاظی‌هایش که کاملا مغایر با ادعایش درباره کاهش نیرو‌های ایرانی در سوریه بود، گفت: آن‌ها برای حفظ حضورشان در آنجا [سوریه] و از پای درآوردن ما نیرو اعزام می‌کنند. اما ما می‌توانیم ضرر را به یک مزیت تبدیل کنیم. ما از قابلیت‌های برتر اطلاعاتی و عملیاتی برخوردار هستیم و با صدای بلند و واضح به ایران می‌گوییم: از سوریه خارج شوید. شما چیزی برای جستجوی اینجا ندارید.

وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس با اشاره به تغییر استراتژی دفاعی تل آویو ادعا کرد: ما از یک استراتژی دفاعی به سمت یک استراتژی تهاجمی حرکت می‌کنیم تا سر این اختاپوس را تضعیف و فرسوده کرده و از پای درآوریم و بازو‌های آن را از کار بیاندازیم.

بنت در انتهای اظهاراتش ضمن حمایت از اغتشاشگران در ایران بر ملتهب کردن شرایط داخلی این کشور تاکید کرد.

پیش از این، ارتش رژیم صهیونیستی از تصمیمش برای راه اندازی واحد جدید «فرماندهی امور ایران» خبر داده بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار