اثرگذاری ملموس تدبیر شهردار ساری:

ارتقاء خدمات رسانی سازمان عمران در بهار 99

در حالی سازمان عمران در 3 ماه ابتدایی سال 99 بالغ بر 21 هزار مترمربع عملیات آسفالت معابر شهری را در ساری عملیاتی کرده که این عملیات بهسازی در سال گذشته رکورد قابل توجهی را از خود برجای نگذاشته بود.

به گزارش ارسالی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری به راه شلمچه، با نگاهی به عملکرد این سازمان در 3 ماه ابتدایی سال 99 و مقایسه اجمالی با مدت مشابه سال گذشته، در میابیم علیرغم شرایط خاص پیدایش بیماری منحوس کرونا در جهان و مخاطرات آن در کشورمان، سفیران عمرانی ساری با وجود محدودیت های محتمل 3 ماه ابتدایی سال جاری، پیشرفت ملموسی را در ارائه خدمات بی منّت خود به مردم حاصل آوردند.

 

در حالی سازمان عمران در 3 ماه ابتدایی سال 99 بالغ بر 21 هزار مترمربع عملیات آسفالت معابر شهری را در ساری عملیاتی کرده که این عملیات بهسازی در سال گذشته رکورد قابل توجهی را از خود برجای نگذاشته بود.

 

این سازمان در بخش پروژه های هدایت آب های سطحی با احداث 4 کانال پیشرفت 58 درصدی و 4 عملیات نصب نوه بتنی پیشرفت 72 درصدی را به ارمغان آورده که این رکورد با استفاده از مصالح تولیدی سازمان عمران حاصل و باید توفیق به دست آمده را به حساب اتکا به توان درون سازمانی شهرداری ساری گذاشت.

 

تیم های عملیاتی سازمان عمران در 3 ماه ابتدایی سال 99 در راستای مناسب سازی تردد عابرین پیاده، پروژه پیاده رو سازی در 4 نقطه شهر را عملیاتی کرده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته 90 درصد پیشرفت را به خود می بیند ضمن اینکه این عملیات عمرانی به عنوان اقدام پیش نیاز در محوطه بازار بزرگ رضوی در دست اقدام است.

 

ضرورت ساماندهی عمرانی و ایجاد سیمای دلپذیر معابر عمومی، سازمان عمران را برآن داشت تا در 3 ماه ابتدایی سال 7 عملیات نصب جدول را در مناطق سه گانه شهری به انجام برساند؛ این در حالی است که به نسبت مدت مشابه سال گذشته، در این بخش پیشرفت حدود 88 درصدی به ثبت رسیده است.

 

 سازمان عمران به منظور تقویت و توسعه زیرساخت های ارتباطی شهر ساری، 7 کوچه وخیابان را تحت عملیات زیرسازی قرار داد در حالی که سال 98 این سازمان در بخش مذکور هیچ رکوردی را به ثبت نرسانده بود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، محلات هدف در نوبت برای اجرای عملیات آسفالت قرار خواهند گرفت.

 

گفتنی است با پیشرفت حدود 60 درصدی پروژه بزرگ پل تا پل، پیشرفت 70 درصدی پروژه احداث بازار بزرگ رضوی و روند رو به رشد اجرایی پروژه فاز دوم بوستان ملل، فضایی دلگرم کننده از اقدامات سازمان عمران در اذهان عمومی مردم ساری حاصل شده و مجموعه مذکور با ارائه خدمات شبانه روزی در توسعه عمرانی این شهر، سعی خواهد کرد که به درستی پاسخ حُسن اعتماد مدیران امر و شهروندان ساروی را بدهد.


راه شلمچه خاطر نشان می کند از زمان آغاز مدیریت عباس رجبی در مدیریت شهرداری ساری، سازمان عمران توانست با حُسن تدبیر وی در اجرای متعدد پروژه های عمرانی، استعدادهای ناب انسانی و تجهیزات و ماشین آلات حوزه عمرانی را به خوبی به منصه ظهور بگذارد و قطعاً نگاه آماری فوق را باید ماحصل این تدبیر شهردار مرکز  مازندران دانست...

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار