همراه با پروژه های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری در یک روز تعطیل:

از آسفالت در بلوار کشاورز تا عملیات نصب جدول در کمربندی غربی

برپایه این گزارش، تیم های عملیاتی سازمان عمران در راستای بهبود وضعیت عبور و مرور شهروندان عملیات لکه گیری آسفالت کوچه هجدهم چمران، کشاورز چهل و هفتم و کوچه امام رضا جنب شهرداری منطقه 3 در بلوار کشاورز را اجرایی کردند...

به گزارش ارسالی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران به راه شلمچه، در حالی که بسیاری از ادارات و ارگان ها به واسطه روز جمعه در تعطیلی به سر می برند اما پروژه های این سازمان بی وقفه در مناطق مختلف شهر پیگیری می شود.

برپایه این گزارش، تیم های عملیاتی سازمان عمران در راستای بهبود وضعیت عبور و مرور شهروندان عملیات لکه گیری آسفالت کوچه هجدهم چمران، کشاورز چهل و هفتم و کوچه امام رضا جنب شهرداری منطقه 3 در بلوار کشاورز را اجرایی کردند؛ این اقدام از آن جهت حائز اهمیت است که با توجه به تردد مردم خصوصاً سالمندان، شرایط سختی را برای رفت و آمد آنها فراهم می کرد؛ مضاف بر آن وجود چاله چوله های کوچه های این منطقه در زمان بارانی پرآب و احتمال حادثه را بالا می برد که با این اقدام سازمان عمران نسبت به ساماندهی آن اقدامات لازم صورت گرفت.

گفتنی است همزمان با این پروژه واحد طراحی نظارت و امانی سازمان عمران در حال اجرای مراحل تکمیلی عملیات نصب جدول بتنی در کوچه بسیج سازندگی واقع در کمربندی غربی هستند که پس از اتمام، این کوچه بر اساس عدالت محوری در نوبت برای اجرای عملیات آسفالت قرار خواهد گرفت.

گزارشات و رصد میدانی تیم خبری روابط عمومی سازمان عمران حاکی از آن است که پروژه پیاده روسازی میدان امام (ره) طبق برنامه از پیش تعیین شده به 90 درصد پیشرفت فیزیکی خود رسیده است و هم اکنون در مسیر بلوار جام جم دنبال می شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار