امام جمعه گنبدکاووس: مدیران باید رفیق و خدمتگزار مردم باشند

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت ارائه خدمت بدون منت به مردم ازسوی همه مسوولان دولت و نظام، خاطرنشان کرد: مدیران در این راه بایستی رفیق و خدمتگزار مردم و گره‌گشای مشکلات آنان باشند.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی روز پنجشنبه در مراسم یادواره شهیدان رجایی و باهنر و ۳۳ شهید کارمند شهرستان گنبدکاووس افزود: خدمت صادقانه به مردم، ارزش و ثواب بالایی دارد و هیچ دینی به اندازه اسلام، مسوولان را به خدمت به مردم و مردم را نیز به خدمت به یکدیگر تشویق نکرده‌ است.
وی اضافه کرد: مسوولان در نظام اسلامی بایستی خدمتگزار و خدوم مردم باشند و با مهربانی و مدارا به رفع مسائل و مشکلات آنان همت نمایند و برای صاحبان اصلی این انقلاب هزینه تراشی نکنند و درب اتاق آنان باید همیشه به روی مردم باز باشد.
حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی غالب مسوولان برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، گفت: آن دسته از مسوولانی که خود آرام هستند تا مردم در رنج باشند، جایگاهی در نزد مردم و نظام ندارند.
وی با اشاره به ساده زیستی و تواضع شهیدان رجایی و باهنر در خدمت صادقانه به مردم و حساسیت نسبت به بیت المال، تصریح کرد: امروز راه و منش این دو شهید عالی مقام و پاکدستی آنان بایستی الگوی همه مدیران برای خدمت به مردم باشد.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به جایگاه شهادت و مقام شهید در آموزه های اسلامی گفت: در دین مبین اسلام دو مکتب جهاد آزادی‌بخش و شهادت داریم که مکتب جهاد آزادی‌بخش، تلاش برای دینمداری و دعوت مردم به اسلام است و در این راه در مقابل توطئه کفار باید صبر و مقاومت کنیم.
حجت الاسلام ترابی افزود: در مکتب جهاد، فتح و کشور گشایی نداریم و فقط خلاص کردن دنیا از کفر و رساندن پیام حق به عموم مردم جهان، تکلیف افرادی است که به خدا ایمان آورده و دعوت حق را پذیرفته‌اند.
وی اضافه کرد: در مکتب شهادت وقتی تلاش ها در مکتب جهاد ثمربخش نباشد افرادی بایستی با نثار جان و خون خود نسبت به وضع موجود اعتراض و برای تغییر آن، اقدام به صف‌شکنی نمایند.
امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه نگاه و راهبرد مکتب شهادت، فرهنگ، انقلاب و انسان سازی است، ادامه داد: در این مکتب افراد با ایثار و فداکاری به معرفی اسلام می‌پردازنند و بدون تردید این مکتب با شیوه ایجاد ترس، وحشت و ترور که برخی گروهک های منحرف از جمله داعش و القاعده با حمایت آمریکا و اسرائیل برای معرفی اسلام انجام می دهند، متفاوت است.
دراین مراسم که درمسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار و با قرائت قرآن و مداحی همراه بود، معاون استانداروفرماندار ویژه، امام جمعه اهل سنت، علما و روحانیون شیعه و اهل سنت، مدیران و کارکنان ادارات و نهادها و برخی از گروه‌های مردم این شهرستان حضور داشتند

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار