انتقاد جالب رسایی از رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح

 رسایی با انتقاد از اظهارنظر رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره حواشی جشنواره فیلم فجر: فکر نمی‌کنید اظهارنظر درباره یک فایل صوتی بیشتر به شما ارتباط دارد؟!

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام حمید رسایی در دو توئیتی نوشت:

1/ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در باره اظهارنظر غلط و نابجای یکی از اهالی سینما در باره مسئله حجاب اظهار نگرانی کرد و در این باره هشدارهایی داده!

بزرگوار! حاجی! فکر نمی کنید بجای اظهار نظر در باره حواشی جشنواره فیلم فجر اظهار نظر در باره یک فایل صوتی بیشتر به شما ارتباط دارد

2/ فکر نمی کنید اگر کمی در باره فایل صوتی شفاف سازی می‌کردید جلوی لجن پراکنی علیه آن شهید و نیروهای سالم و خدوم سپاه را گرفته می شد؟

 جالب اینجاست که وی خطاب به هنرمند خاطی گفته بود: تو در چارچوب کار خودت و در چارچوب نویسندگی می توانی اظهار نظر کنی، حق نداری در این عرصه ورود کنی!


اشاره می‌شود در نشست خبری فیلم نمور که در آخرین روز جشنواره برگزار شد، یکی از خبرنگاران پرسشی را مطرح کرد که پاسخ نوشین معراجی نویسنده فیلم نمور به آن خبرساز شد. 

ماجرا از این قرار است که یکی از خبرنگاران از نوشین معراجی پرسید با توجه به حلال زاده نبودن یکی از شخصیت های فیلم به نام «آرام» چرا اثر خود را به مقام مادر تقدیم کرده است. معراجی در پاسخ گفت به نظر او وقتی دو نفر همدیگر را دوست داشته باشند حتی در صورت شرعی نبودن رابطه ی آن ها بچه ای که به وجود می آید حلال زاده محسوب شود و در هر حال کسی که بچه ای را به دنیا می آورد یک مادر است و ارزشمند محسوب می شود.

پس از این اظهارات برخی از رسانه‌ها  و ائمه جمعه نسبت به اظهارات معراجی واکنش نشان دادند 

پس از آن نوشین معراجی عذرخواهی کرد. وی در فایلی صوتی که منتشر کرده است، می‌گوید: «من نوشین معراجی، نویسنده فیلم سینمایی «نمور» هستم که در جشنواره چهلم فجر پخش شد. در رابطه با حواشی این جشنواره و در طول نشست خبری این فیلم، جمله‌ای از من در فضای مجازی پخش شد که باعث حواشی فراوانی شد.
فقط می‌خواستم خدمت شما عرض کنم که این جمله بدون قصد و غرض قبلی بیان شده و تحت فشار سوال و پاسخ‌های آن‌روز و در واقع جوی که داخل نشست خبری بود این جمله را بیان کردم، من مثل همه مردم ایران و همه مردم کشورم به ضوابط اخلاقی و شرعی ایمان داشته و پایبند اصول اخلاقی هستم و به عقد و ارائه خطبه عقد پایبند هستم و این‌که هیچ قصدی برای اشاعه فضای ناشایستی که در فضای مجازی بیان می‌شود، نداشتم.
اگر با سوتفاهمی این مساله را به جامعه القا کردم از تمامی مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم همه شما بدانید که من مثل همه شما پایند به اصول اخلاقی هستم.»

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار