رسایی: مستقل و مردمی خواهم آمد

حمید رسایی که در انتخابات گذشته بدون حمایت احزاب و جریانات انتخاباتی با اقبال عجیبی روبه‌رو شد و بالاتر از لیست اصلاح‌طلبان و دولتی‌ها ایستاد، برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس تهران چراغ سبز نشان داد.

به گزارش راه شلمچه، فاطمه رهبر نفر دوازدهم منتخبان مردم تهران در مجلس یازدهم اسفند سال گذشته براثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران درگذشت که برای جایگزین وی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس همزمان با انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شود.

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده دوره‌های هشتم و نهم مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال باشگاه خبرنگاران در خصوص حضورش در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰ گفت: ضمن طلب رحمت برای مرحوم خانم رهبر، نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، احتمال حضورم در انتخابات پارلمانی از این حوزه انتخابیه زیاد است.

رسایی که برای انتخابات دوم اسفند 98 هیچ برنامه‌ای برای قرارگرفتن نام وی در لیست‌های انتخاباتی نداشت و همچنین برخلاف بعضی از چهره‌هایی که با هر بهانه‌ای و یا هر وسیله‌ای دست به دامان دیگران می‌شدند تا بلکه در لیست انتخاباتی  قرار گیرند، اما با پشتوانه مردمی و نیروهای اصیل انقلابی وارد عرصه انتخاباتی شد و نهایتا با آرای آبرومندانه‌ای بالاتر از سرلیست اصلاح‌طلبان و دولتی‌ها قرار گرفت و با حدود 300 هزار رأی نفر بیست‌و‌دوم شد.

وی با بیان اینکه حضورش به صورت نامزد مستقل خواهد بود، در پاسخ به اینکه آیا احتمال راهیابی به مجلس را خواهد داشت، افزود: بنده تکلیفی دارم که اگر کاری از دستم بر می آید و می توانم انجام دهم، برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کنم و پیروزی در انتخابات بستگی به نظر مردم دارد. 

به نظر می‌آید با توجه به شرایط حساس کشور و مخصوصا فصل جدیدی از مقابله جمهوری اسلامی با بدعهدی‌های طرف غربی، مجلس در کانون توجهات تصمیم‌گیری قرار گرفته و رسایی در انتخابات پیش‌ رو برای تکمیل مجلسی انقلابی اقبال خوبی داشته باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار