پاسخ صریع و قاطعانه نایب رئیس شورای شهر ساری به تخریب گرایان:

انتقادات اعضای شورای اسلامی شهر درباره عملکرد شهرداری سوء نیت و تخریب نیست

زلیکانی در بخش دیگر از سخنانش بیان کرد:اگر انتقادی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر درباره عملکرد شهرداری مطرح می شود ؛سوء نیت و تخریب نیست بلکه در جهت اصلاح امور و هم افزایی و همدلی است...

به گزارش راه شلمچه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، علی اکبر زلیکانی نایب رئیس شورای شهر در جلسه شورای معاونین شهرداری تاکید کرد: خدمتگزاران مردم نباید در خدمت رسانی کوتاهی کنند و اگرکارهای بر زمین مانده ای وجود دارد باید با جدیت پیگیری کنند.

 

وی افزود: شهرداران مناطق و سازمان های تابعه برای تقویت کیفی انجام امور و تسریع کارها و برنامه ها همراهی لازم را با شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در حل مشکلات شهر داشته باشند.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه سال 99 بواسطه هزینه های زیادی که از قبل تعریف شده است ؛ سال بحرانی است ،گفت: بر اساس اعلام کارشناسان در حوزه درآمدی سالی بحرانی در پیش است چرا که در حال حاضر در حوزه درآمدی، به ویژه درآمدهای پایدار بسیار ضعیف بوده ایم و این امر بر نگرانی ها برای سال پیش رو می افزاید.

 

زلیکانی با یادآوری اینکه بسیاری از منابع مالی محقق شده سال های گذشته برای سال آتی تکرار نخواهد شد،افزود: سازمان ها و شهرداری های مناطق در بودجه ریزی سال آتی مالی را منقبضی ببندند.

 

وی افزود: شفافیت بخشی و انضباط در جهت کاهش هزینه ها ضرورت بودجه سال 99 است.

 

زلیکانی در بخش دیگر از سخنانش بیان کرد:اگر انتقادی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر درباره عملکرد شهرداری مطرح می شود ؛سوء نیت و تخریب نیست بلکه در جهت اصلاح امور و هم افزایی و همدلی است.

 

وی با بیان این موضوع که پاسخگویی به انتظارات و جلب اعتماد عمومی مردم مهم ترین رسالت شورای اسلامی شهر است، تصریح کرد : شوراها با ایجاد تحول  درساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد خود،خواسته های مردمی را محقق  می سازند.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: اعضای شورای اسلامی شهر به یک اندازه در سیاست گذاری ها تاثیرگذار هستند و اگر موضوعی را به نقد مطرح کنند هدفی جزء اصلاح امور ندارند، بنابراین باید از نظر ،اندیشه و بعد نظارتی همه ی اعضا در بهبود اهداف تیم مدیریت شهری بهره گیری کرد.

 

وی به خدمات رسانی شهرداران مناطق در جهت رفاه حال شهروندان اشاره کرد و افزود: شهرداران سه منطقه شهری، نقاط ضعف را مرتفع و نقاط قوت را تقویت کنند.

 

زلیکانی با اشاره به مشکلات اقتصادی فعلی بر حمایت از قشر ضعیف جامعه از سوی شهرداری تاکید  و توصیه کرد: به اقشار ضعیف شهر توجه ویژه شود، پیگیری های درآمدی مناطق سه گانه به سمت شهروندانی باشد که از تمکن مالی بالایی برخوردارند و بعضاً از پرداخت بدهی های قانونی فرار می کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار