شهردار ساری تأکید کرد:

اهمیت هم افزایی در اجرای پروژه فاز دوم بوستان ملل

شهردار ساری ادامه داد: پروژه فاز دوم بوستان ملل علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از هزار نفر و غیر مستقیم برای شماری ازجوانان این شهر و تامین نیازهای تفریحی و اوقات فراغت ، امکان گردشگری و سیاحت را برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی نیز فراهم می‌کند.

به گزارش راه شلمچه، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، شهردار ساری در جلسه سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه فاز دو پارک ملل که در محل فرمانداری برگزار شد به اهمیت این پروژه در مرکز مازندران اشاره کرد و گفت: پروژه گردشگری فاز دوم ملل در اقتصاد شهر به ویژه گردشگری و اشتغالزایی تاثیر بسزایی دارد و به این مهم باید توجه کرد.



وی با بیان اینکه فاز دوم اين پروژه به طول 6 كيلومتر و320 هکتار در حاشيه رودخانه تجن تا ابتداي پل روستاي 'تنگه لته' واقع شده است،افزود: اجرای این پروژه عظیم که در کارنامه گردشگری استان مازندران قرار می‌گیرد همکاری همه دستگاه های اجرایی را می‌طلبد.



شهردار ساری گفت: توليت زمين‌هاي اطراف رودخانه كه بستر باشد، با امور آب منطقه‌اي است و نقشه‌اي نيز به همين منظور تهيه و موارد در آن نشان داده شده است.


رجبی با اعلام اینکه یکهزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل این پروژه مهم در مرکز استان نیاز است از انتخاب سرمایه‌گذار برای این پروژه خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه می‌توان به آینده‌ای روشن و افزایش سهم ساری در بخش گردشگری و جذب مسافر امیدوار بود.

 

وی تصریح کرد: این پروژه توامان شماری از نیازهای شهروندان این شهر را در بخش‌های مختلف گردشگری، فرهنگی، اقتصادی و اشتغال فراهم می‌کند لذا بر خود وظیفه می‌دانیم که نسبت به ادامه ساخت آن نهایت تلاش خود را بکار گیریم.


 


شهردار ساری ادامه داد: پروژه فاز دوم بوستان ملل علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از هزار نفر  و غیر مستقیم برای شماری ازجوانان این شهر و تامین نیازهای تفریحی و اوقات فراغت ، امکان گردشگری و سیاحت را برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی نیز فراهم می‌کند.

 

رجبی با بیان اینکه بیش از 70 نوع کاربری برای این پروژه تعبیه شده که از جمله می توان به گذرگاه جاده‌ای بزرگ اشاره کرد که درمنطقه جنوب شهر ساری در خور توجه است؛ ایجاد فضای گردشگری با تلکابین از منطقه جنگلی سه کوه تپه تا پارک ملل نیز از دیگر ظرفیت‌های گردشگری در این پروژه عنوان کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار