اولین گردهمایی هیئت مذهبی عاشقان حضرت علی (ع) در ساری

این حسینیه محل اعزام بسیاری از جوانان برومند و ورزشکاران و قهرمانان شهر ساری به جبهه های دفاع مقدس بوده که از آن جمله می توان به ورزشکار شهید کاووس مهربانیان اشاره کرد...

به گزارش راه شلمچه، در سالروز شهادت حضرت حسن بی علی الزکی العسگری علیه السلام و همزمان با سالگرد آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) با برنامه ریزی سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران، به همت کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ساری، اولین گردهمایی اعضای هیئت مذهبی این سازمان با نام هیئت عاشقان حضرت علی علیه السلام در حسینیه پیر تکیه شهر ساری برگزار گردید.

این حسینیه محل اعزام بسیاری از جوانان برومند و ورزشکاران و قهرمانان شهر ساری به جبهه های دفاع مقدس بوده که از آن جمله می توان به ورزشکار شهید کاووس مهربانیان اشاره کرد که این مراسم به یمن برگزاری در حسینیه پیر تکیه به نام این شهید بزرگوار و به یاد مرحوم ابوی گرامی ایشان برگزار گردید.

 

در این مراسم پر شور طی که حسین دلیری معاون ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران و همچنین مسئولین هیأت های ورزشی استان همچون علیرضا مرزبان از پیشکسوتان جودو به همراه ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی حضور داشتند، شعبان وفایی نژاد کارشناس با سابقه ورزشی و سرهنگ پاسدار حسن افشار مسئول سازمان بسیج ورزش مازندران پیرامون جایگاه اخلاق و معرفت پهلوانی در ورزش سخنرانی کردند.

ثبت تصاویر : ابراهیم فلاح/ عکاس ویژه خبری راه شلمچه در مازندران

اگر خوشت اومد لایک کن
3
آخرین اخبار