بازدید مدیرکل فرهنگی استانداری استان گلستان از موکب مستقر در تنگراه گالیکش

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، علی برزمینی مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری استان گلستان، حسن مایلی فرماندارشهرستان گالیکش، نوراله ولی نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان، جعفرذوبی سرابی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت و مسئول طرح قدم های آسمانی شرق گلستان، سید علی کریمیان مشاورفرهنگی وتمور کتابخوانی فرمانداری ویژه گنبد کاووس و هیئت همراه از موکب و ایستگاه سلامت مستقر درتنگراه گالیکش بازدید نمودند.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداراستان گلستان ضمن عرض خدا قوت به خادمین مستقر در موکب "قدم های آسمانی تا امام مهربانی" از آقای جعفر ذوبی سرابی مسئول این طرح درشرق استان گلستان تقدیر وتشکر نمود.
وی ضمن بازید از خدمات ارائه شده توسط این موکب گفت:خدمت به زوار امام رضا (ع)افتخاری بس بزرگ برای همه ماست و از همه خادمین و مسئولین که در این کار دخیل شدند تشکر می کنم.


در ادامه جعفرذوبی سرابی رئیس ادراه اوقاوف و امور خیریه شهرستان مینودشت در خصوص طرح" قدمهای آسمانی تا امام مهربانی" به خبرنگار راه شلمچه گفت: چند سالی است که توفیق آن را داشته ائیم که با برقراری موکب ها و ایستگاه سلامت خادم زوار علی بن موسی الرضا(ع) باشیم وامسال نیز با توجه به تجربه سال های قبل سعی کردیم مقدمات وخدمات بهتری را برنامه ریزی کنیم.


وی در ادامه گفت:امسال این برنامه در قالب طرح "قدم های آسمانی  تا امام مهربانی " در طول مسیر زوار و کاروان های عبوری وهیئت های پیاده روی  برگزار می شود وخدماتی از قبیل پذیرایی صبحانه،نهار،شام،میان وعده وتست فشار خون،قند خون و توزیع دارو های ضروری و...از ان جمله می باشد.
سرابی در ادامه افزود:طی جلسه ای که قبل ازاعزام کاروان ها با مسئولین هیت ها داشتیم به هر یک از هیئت ها یک پک سلامت و دارویی و یک پک مواد غذایی شامل 4 کیسه برنج،12 بطری روغن،یک قوطی چای،آب معدنی ،شکر و محصولات فرهنگی تحویل شد.
وی در پایان گفت:جا دارد از مدیر کل محترم فرهنگی اجتماعی استانداری ،مدیر کل محترم دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ،وهمه مسئولینی که ما را دراین راه کمک کردند تقدیر و تشکر نمایم.


گفتنی است در طول برگزاری این موکب در تنگراه گالیکش کاروان ها و هیات های مذهبی از شهرستان های گرگان، علی آباد،دوزین،کلاله ،مینودشت و... از خدمات این موکب بهره مند شدند.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار