برگزاری مراسم ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا ( س ) در بیت معظم حجت الاسلام علوی

حجت الاسلام علوی در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار ما در ساری گفت: حضرت زهرا (س) الگو و اسوه تمام انسان‌های آزاد و آزاده اندیش است و به آنها آزاده زندگی کردن و زیر بار زور و طاغوت نرفتن آموخت.

به گزارش راه شلمچه، به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالروز شهادت دخت پیامبر اسلام ( ص ) و بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت زهرا ( س ) مراسمی با حضور گسترده مردم مومن و سوگوار شهرستان ساری در بیت معظم حجت السلام سید مجتبی علوی یکی از روحانیون خوش آوازه ی استان برگزار شد.


در این مراسم که با ذکر مصیب توسط مداح اهل بیت همراه بود، حضرت آیت اله صدوقی مازندرانی یکی از روحانیون برجسته استان در باب ابعاد وجودی بی بی دو عالم سخنرانی کرد و راه و رسم حضرت زهرا (س) را الگویی بی بدیل برای تعالی زندگی مسلمانان برشمرد.


برپایه این گزارش حجت الاسلام علوی در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار ما در ساری گفت: حضرت زهرا (س) الگو و اسوه تمام انسان‌های آزاد و آزاده اندیش است و به آنها آزاده زندگی کردن و زیر بار زور و طاغوت نرفتن آموخت.


وی خاطر نشان کرد: اين بانوى بزرگ اسلام، زجر تبليغ و رنج تعليم و تربيت را تحمل نموده، چون مشعلى فروزان در راه هدايت جامعه، نورافشانى كرده و با سوختن خود به دل و جان مردم، گرمى بخشيد و پاسدارى از ارزش‌ها و مفاخر اصيل، مبارزه پيگير با بدعت‌ها، جهل، كجروى‌ها و ركود جامعه را خط مشى خود قرار داد.  


 

گفتنی است به همت حجت السلام علوی این مراسم همه ساله به صورت بسیار باشکوهی برگزار می شود و ایشان یکی از چهره های انقلابی و فرهنگی مرکز استان است که در گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی، پیشگام در برنامه های فرهنگی و اجتماعی است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار