برگزاری نوزدهمین یادواره ی 265 شهید منطقه ی هزارجریب وسورک

به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، نوزدهمین "یادمان 265پرستوی مهاجر" منطقه هزارجریب و سورک درفضای مجازی برگزار می گردد.

به گزارش راه شلمچه، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، نوزدهمین "یادمان 265پرستوی مهاجر" منطقه هزارجریب و سورک درفضای مجازی برگزار می گردد.

نوزدهمین یادواره ی شهدای منطقه ی هزارجریب وسورک"یادمان 265 پرستوی مهاجر" انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس وگرامیداشت یاد وخاطره سردار دل ها "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" وشهدای مدافع حرم به خاطر شیوع بیماری منحوس کرونا برخلاف سال های گذشته وبه منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در تاریخ " هفتم مرداد ماه سال جاری" مصاف با شب شهادت امام محمد باقر(ع) به مدت دوروز در فضای مجازی برگزار می گردد.


بدینوسیله از محضر مبارک عموم مردم و  اهالی منطقه هزارجریب بویژه روستای سورک دعوت بعمل می آید" به یاد اسمی که به یاد سپرده می شود واز یاد نمی رود ، بلکه به یاد می آید ودر یاد می ماند وهمانند ستاره های درخشان آسمان ولایت تا ابد بر گستره خاکی در قلب تاریخ باقی است ."با تلاوت کلام الله مجید(یک جز یا چند سوره و یا آیاتی از قرآن کریم) زندگی خود را معطر به بوی شهید وآرمان های ارزشمند شهیدان  والامقام نمائیم.


لذا از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران،رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وعموم برادران وخواهران دعوت می شود با یاد و نام شهدا و با ارائه دلنوشته های نظم ، نثر ، خاطره و کلیپ در مراسم معنوی شهدا درفضای مجازی  شرکت فرمائید.


یاد آوری:کسانی که یک یا چند جز از قرآن مجید را جهت قرائت انتخاب نمودند مشخصات خود را از طریق پیامک یا تلگرام و یا واتساپ به شماره 09111548408  یوسفعلی زارعی ارسال نمایند.و همچنین علاقمندان میتوانند آثار خود را جهت انتشار و جمع آوری با همین شماره ارسال نمایند.


ستاد یادواره شهدای منطقه ی هزارجریب وسورک

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار