تدبیر اخلاق مدارانه مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری:

تجلیل از مقام پرستاران در ساری

راحله حاجیان با تاکید بر اینکه در زمینه اشاعه فرهنگ فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، مسئولیت اجتماعی بر عهده داریم، افزود: شیوع کرونا و افزایش ساعت کاری پرستاران، این قشر زحمتکش را با مشکلاتی مواجه کرده است.

به گزارش راه شلمچه به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، به همت مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری مرکز مازندران طی مراسمی که با حضور احمدیان مدیریت سرمایه انسانی شهرداری و راحله حاجیان مسئول مرکر امور بانوان و خانواده شهرداری برگزار شد، از مقام پرستاران تجلیل به عمل آمد.

  

در این مراسم احمدیان مدیر سرمایه انسانی شهرداری ساری با اشاره به ولادت حضرت زینب و روز پرستار، اظهار کرد: ایام میلاد باسعادت حضرت زینب (س) فرصت مغتنمی است تا قدردان پرستاران باشیم.


وی با بیان اینکه پرستاران به عنوان بخشی از کادر درمان، در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، ادامه داد: سپید پوشان و مدافعان سلامت، امروز بخش دیگری از توانمندی‌های این قشر را به نمایش گذاشته‌اند.


احمدیان افزود: امروز مشاهده می‌کنیم که پرستاران به دلیل قرار گرفتن در خط مقابله با کرونا، مجبور هستند از فرزندان و عزیزان خود دور بمانند تا جان انسان‌ها را نجات دهند.


این مسئول ادامه داد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، کمک کنیم تا پرستاران و دیگر کادر درمان، به زندگی عادی خود برگردند.

 

شادابی را به کادر درمان برگردانیم

 

راحله حاجیان مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری ساری نیز در این مراسم گفت: یکی از برنامه‌های مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری ساری، فرهنگ‌سازی در مسیر تعالی جامعه هدف است.

 

راحله حاجیان با تاکید بر اینکه در زمینه اشاعه فرهنگ فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، مسئولیت اجتماعی بر عهده داریم، افزود: شیوع کرونا و افزایش ساعت کاری پرستاران، این قشر زحمتکش را با مشکلاتی مواجه کرده است.


وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم خستگی بر تن کادر درمان و به ویژه پرستاران، باقی بماند، ادامه داد: جامعه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شادابی را به کادر درمان برگرداند.

 

حاجیان با اشاره به گرامیداشت روز پرستار و میلاد حضرت زینب (س) گفت: امیدواریم پرستاران با تاسی از بزرگ پرستار تاریخ، با استفاده از سیره آن حضرت، در مسیر کمک به سیستم بهداشت و درمان کشور، گام‌های بلندتر و موثرتری بردارند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار