تقدیر از هنرمند آزاده و جانباز عبدالملک خرمالی در گنبد کاووس

به مناسبت هفته هنروانقلاب اسلامی وسالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبد کاووس از عبدالملک خرمالی شاعر ترکمن ،آزاده و جانباز 8 سال دفاع مقدس تقدیر نمود.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، در این برنامه که با حضوراسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و پرسنل همراه،حاج حسن نوروزی رئیس ،محمود موحدی مسئول فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبد کاووس و سید علی کریمیان مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس و تعدادی ازاعضای این انجمن برگزار شد ابتدا نوروزی در خصوص فعالیت های این آزاده و هنرمند سرافراز سخنانی ایراد نمود و سپس محمود موحدی راد مسئول فرهنگی این بنیاد ضمن خیرمقدم گویی به آقای وزیری و حضار گفتند ما در گنبد هنرمندان و نویسندگان زیادی داریم که گمنام زندگی میکنند و بنده در همین جا درخواستی از شما مدیر کل محترم دارم و آن اینکه دستور فرمائید انجمن نویسندگان بنیاد شهید و امورایثارگران شرق گلستان در گنبد کاووس ایجاد شود تا بتوانیم از این عزیزان و کارهایشان بیشتر بهرمند شویم.


در ادامه وزیری کارهای صورت گرفته توسط این آزاده و جانباز را ستود ودر مورد اشعار این شاعر گفت: کوتاه نویسی وپرمعنا بودن این اشعار از ویژگیهای این شاعر عزیز می باشد.

در ادامه عبدالملک خرمالی ضمن تشکر از وزیری و مسئول فرهنگی بنیاد شهید و حضار گفت: حضور ششما بخصوص مدیر کل محترم باعث دلگرمی و قوت قلب بنده شد وبسیار خرسندم که کارهای ما هم دیده شد و مورد توجه قرار گرفت.


در پایان این مراسم زهرا سادات کریمیان یکی از کوچکترین مروجان کتابخوانی کشور وکوچکترین مروج فرهنگ ایثار وشهادت استان گلستان با خواندن اشعاری در وصف امام زمان(عج) وشهدا مورد تشویق حضار و مدیر کل  بنیاد شهید استان گلستان قرار گرفت.

این مراسم با اهدای هدایا به عبدالملک خرمالی و زهرا سادات کریمیان به پایان رسید و خرمالی نیز به هریک از حضار یک جلد از کتابهای خود را اهدا کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار