رویکرد جالب توجه اعضای شورای شهر در قِبال شهرداری ساری:

تمرکز بر روی ظرفیت های بالقوه سازمان عمران

علی اکبر زلیکانی تعاملات ساختاری با آب منطقه ای مازندران و ساری را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: تکلیف مدعیان مالکیت اراضی قابل معارض باید سریعتر روشن شود...

به گزارش راه شلمچه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، جلسه هماهنگی رفع موانع اجرایی پروژه فاز دوم بوستان ملل در حالی با حضور علی اکبر زلیکانی و کوروش یوسفی اعضای شورای شهر و مسئولان و مشاورین شهرداری برگزار شد که حمایت قاطعانه از سازمان عمران در تسریع و پیشبرد این طرح بزرگ گردشگری ساری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

برپایه این گزارش در این جلسه که با تشریح گزارشی از روند اجرایی کار توسط مرتضی بربسته رئیس سازمان عمران همراه بود، زلیکانی با قدردانی از تلاش شبانه روزی مدیریت و تیم های عملیاتی این سازمان، اظهار داشت: در مسیر اجرای پروژه لاینینگ هیچ مانعی نباید وجود داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه سرمایه و درآمد پروژه فاز دو بوستان ملل در خود آن نهفته است، گفت: برنامه زمانبندی اختصاصی جهت تسریع در روند اجرایی کار در الویت امر قرار بگیرد و انتظار می رود این پروژه تا پایان سال به مراحل تکمیلی خود نزدیک شود.


زلیکانی با تأکید بر اینکه کیفیت کار باید همواره دغدغه تیم اجرایی باشد، تصریح کرد: بروز رسانی قرارداد کار و تعیین جبهه کاری برای افزایش سرعت در اجرا باید به جد مورد توجه قرار بگیرد.

 

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه در روند اجرای پروژه فاز دوم، شهرداری ساری حمایت مالی و اداری لازم را از سازمان عمران خواهد داشت، یادآور شد: پیگیری و تعاملات لازم با دستگاههای ذیربط همچون آب و منطقه ای مازندران و اداره آب ساری باید در برنامه های کاری متولیان امر گنجانده شود تا خللی در اجرای این پروژه ایجاد نشود.

 

علی اکبر زلیکانی تعاملات ساختاری با آب منطقه ای مازندران و ساری را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: تکلیف مدعیان مالکیت اراضی قابل معارض باید سریعتر روشن شود و در این مسیر آب منطقه ای مازندران باید از طریق مراجع قانونی طرح دعوی کند چرا که این اراضی حق تملک داشته و متصرفان آن قانوناً نمی توانند ادعای مالکیت کنند.

 

نایب رئیس شورای شهر در پایان سخنان خود بر تشکیل واحد سرمایه گذاری در شهرداری ساری تأکید و گفت: می توان با استفاده از نیروهای متخصص که دارای روابط عمومی و اجتماعی مناسبی در برخورد با مردم و افکار عمومی هستند برای جذب سرمایه گذار جهت اجرای پروژه های مختلف شهرداری استفاده ای بهینه کرد.

 

کوروش یوسفی عضو شورای شهر ساری:

اعضای شورای شهر در حمایت از برنامه های مدیریت شهری همدل هستند

برپایه این گزارش، کوروش یوسفی دیگر عضو شورای شهر ساری طی سخنانی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر در حمایت از برنامه های مدیریت شهری همدل هستند، گفت: قطعاً با پروژه محوله به سازمان عمران، شاهد ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی در جنوب شهر خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه پروژه فاز دوم بوستان ملل، میراث ماندگار مدیریت شهری و تلاش مجموعه سازمان عمران برای شهروندان ساروی خواهد بود، بر هماهنگی بین بخشی دستگاههای متولی امر تأکید و اظهار داشت: توسعه صنعت گردشگری و رونق مناطق محروم را به عنوان یکی از دستاوردهای این پروژه پیگیری خواهیم کرد.

 

یوسفی با بیان اینکه سازمان عمران جزو سازمانهای اثرگذار مدیریت شهری در ساری است، خاطر نشان کرد: عملکرد مهندس رجبی شهردار و مهندس بربسته رئیس این سازمان در راستای عمران و آبادانی این شهر مورد حمایت اعضای شورای شهر قرار دارد.

 

شایان ذکر است پروژه فاز دوم بوستان ملل در مساحتی حدود 325 هکتار با با قرارداد 42 میلیارد و دویست میلیون تومانی توسط سازمان عمران اجرا می شود که این طرح عظیم هم اکنون با سلسله عملیات مختلف عمرانی و به صورت بی وقفه در جریان است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار