توانمند سازی سازمان عمران سیاست ستودنی شهرداری ساری

همه مدیران به اندازه وسع خود زحمت کشیده و کار کردند اما امروز لازم است شما مدیران سازمان عمران نگاه و برنامه جدید و کاربردی برای سازمان داشته باشید و باید به بهترین نحو به شهر و شهروندان خدمت کنید...

به گزارش راه شلمچه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان در بازدید از  سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری با تاکید بر اصل سلامت اداری و شفافیت مالی در فعالیت های سازمان اظهار داشت:  شفافیت مالی در فعالیت های سازمان عمران مهم ترین عامل برای شکوفایی و پویایی است که می تواند این سازمان را به جایگاه واقعی خود نزدیک کند.


شهردار ساری با اشاره به ضرورت نگاه صحیح و برنامه ریزی دقیق برای تقویت روحیه سازمانی گفت: همه مدیران به اندازه وسع خود زحمت کشیده و کار کردند اما امروز لازم است شما مدیران سازمان عمران نگاه و برنامه جدید و کاربردی برای سازمان داشته باشید و  باید به بهترین نحو به شهر و شهروندان خدمت کنید.

 

وی با تاکید بر حرکت قانونمند در مسیر فعالیت های سازمانی گفت: کارهای شهرداری در حوزه های عمرانی باید با استفاده از ظرفیت و توانمندی سازمان عمران و توسط این سازمان انجام شود از این رو احیای کارخانه های سازمان عمران و قانونمندی کامل در همه امورات باید در چارچوب مشخص اجرایی شود. 

 

رجبی، احترام را یکی ازمهم ترین عوامل تقویت روحیه سازمانی دانست و گفت: همکاران سازمان عمران باید بیشترین امکانات و رفاهیات را داشته باشند که تحقّق این مسئله منوط به تعصب سازمانی و تلاش یکپارچه در رسیدن به این مهم است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار