امیری:

آقای رئیس‌جمهور! تا اجرای کامل رتبه‌بندی معلمان حامی، پشتیبان و ناظر آن باشید

رئیس کنگره معلمان انقلاب اسلامی کشور خواستار پیگیری دولت محترم در مورد اجرای کامل قانون رتبه بندی معلمان شد.

محمدعلی امیری رئیس کنگره معلمان انقلاب اسلامی به راه شلمچه گفت:  «جامعه معلمان کشور  جامعه ای دلپذیر، پاکدامن، متعهد و صبور است نقش معلمان هنرمند، جهادگر و دلسوز در پیشرفت وتعالی جامعه از تبدیل خاک به طلا نیز با ارزش تر است. معلمی، افروختن چراغ حیات بخش هدایت و دانایی دردل وجان انسانهاست. همه افراد جامعه در دوران طلایی فراگیری خود در کارگاه عظیم تعلیم و تربیت که معلم در آن نقش محوری دارد، حضور پیدا می‌کنند.»

 تعابیر زیبای فوق از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب است که در مناسبت‌های مختلف در مورد معلمان اشاره کرده اند.

وی گفت ادامه داد: با این تعابیر زیبا، اشاره حقیر به جایگاه معلم وجهی ندارد. روی سخنم با دولتمردان عزیز، به ویژه رئیس جمهور محترم است که افتخار اجرای رتبه بندی معلمان متعلق به دولت ایشان است، وانتظار این بود تا اجرای کامل آن حامی، پشتیبان و ناظر بر چگونگی اجرای این قانون انگیزه بخش، کیفیت ساز و تحول آفرین در آموزش و پرورش باشند. 

امیری اظهار داشت: در شرایط حال نیز که ظاهرا اندک افزایش ناشی از رتبه بندی، سبب عدم پرداخت به موقع حقوق اسفند ماه معلمان کشور شده است، توقع این است شخص ریاست محترم جمهور دخالت نموده و دستورات لازم را برای حل مشکل صادر فرمایند.

رئیس کنگره فرهنگیان انقلاب اسلامی در پایان تأکید کرد:  کنگره معلمان انقلاب اسلامی پیرو بیانیه قبلی در خواست مجدد خود را نیز برای رسیدگی به مسائلی که زمینه ساز مشکلات شده است را اعلام می‌دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار