حضور رئیس‌جمهور به جنوب شرق استان تهران

رئیس جمهور کشورمان در سفری یکروزه  جهت بازدید و رفع مشکلات مردم شهرستان‌های جنوب‌شرق استان تهران به شهرهای ورامین و پیشوا رفت.

به گزارش راه شلمچه، آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه 28 خرداد در سفر یکروزه به شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران طبق برنامه از طرح‌های مهم عمرانی و نیمه تمام ورامین، قرچک و پیشوا بازدید می‌کند. 


رئیس‌جمهر در سفر به شهرستان پیشوا، از بیمارستان در حال ساخت و نیمه تمام این شهرستان بازدید کرد.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت، یکی از شهرستان‌های استان تهران است که از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی بی‌بهره است و با پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های اخیر، ساختمان نیمه‌تمام بیمارستانی که در ابتدا به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا تعلق داشت، به سرانجام نرسیده و تکمیل نشده است.


آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی: برخی از ساکنان شهرک آژینه پیشوا از مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد هستند که باید خدمات ویژه به آنها ارائه شود.             

رئیس جمهور در بازدید از شهرک آژینه پیشوا، اظهار داشت: ساکنان این شهرک آژینه پیشوا  از خدمات شهری محروم هستند و نبود خدمات شهری باعث شده که زندگی مردم با زحمت مواجه شود و در حال حاضر مشکلات جدی در حوزه خدمات شهری وجود دارد.

وی ادامه داد: برخی ساکنان شهرک آژینه پیشوا از مدد جویان بهزیستی وکمیته امداد هستند که باید به آنها توجه ویژه بشود ، همه خانواده ها محترم هستداما این خانواده ها احترام ویژه دارند وباید برای آنها  کار انجام شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم برای خدمات شهری تخصیص و وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکلات این شهرک دستور به اقدام بدهد و با برنامه ریزی  و زمان بندی از امروز که اواخر ماه خرداد است کار را شروع کنند که تا پایان سال جاری خدمات شهری برای تسهیل زندگی ساکنان اجرایی شود.

رییسی تاکید کرد: وزیر راه و شهر سازی دستور به اجرای کار بدهد و استاندارو فرماندار پیگیر انجام امور باشند.

وی ادامه داد: از مسئولان انتظار انجام امور را داریم تا در بازدید بعدی دیگر شاهد این مشکلات نباشیم، تمام درخواستهای شخصی ساکنان که با نامه به ما اعلام شده پیگیری و با شماره تماس قید شده در نامه  برای بررسی مشکلات تماس گرفته می شود.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار