حمایت جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران، از لیست جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

جبهه مستقلین و اعتدالگریان ایران، از لیست 16 نفره حزب اصولگرای جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در دور دوم مجلس شورای اسلامی حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی راه شلمچه: در کمتر از یک هفته و پس از آنکه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، بعنوان اولین حزب سیاسی کشور لیست کاندیداهای  مورد حمایت خود را برای دور دوم مجلس شورای اسلامی اعلام نمود، جبهه مستقلین و اعتدالگریان ایران نیز از تمامی افراد حاضر در این فهرست حمایت کرد.

حسین امیدی، قائم مقام سیاسی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در توضیح حمایت اعتدالگریان و مستقلیین کشور از فهرست حزب متبوع خود، گفت: با توجه به اینکه  فهرست وفاق حاصل تلاش‌ و کارشناسی‌ افراد متخصص و متعهد در راستای تقویت مجلس انقلابی و کمک به حل مشکلات اساسی مردم و تامین نظر مقام معظم رهبری می باشد، لذا تلاش شده است که افرادی در فهرست وفاقِ جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی باشند که در درکلیه کمیسیون های تخصصی مجلس  دوازدهم مطرح باشند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه تمامی اعضای فهرست وفاق ولایی، کار آمد و  مردمی هستند، اما باتوجه به فراجناحی بودن آنها اعتدالگریان ومستقلین نیز  طبیعتاً از آنها حمایت میکنند که این  خود نشان دهنده انتخاب درست،‌ علمی،‌ دلسوزانه‌‌ و کارشناسانه بوده است.

اسامی کاندیداهای مشترک مورد حمایت حزب اصولگرای جمعیت وفادران انقلاب اسلامی و جبهه مستقلین و اعتدالگریان به ترتیب زیر است:

۱. ابراهیم عزیزی

۲.ابوالفظل ظهره وند

۳. علی‌اصغر پورمحمدی

۴. مهدی عسکری

۵. حسن خجسته باقرزاده

۶. سمیه رفیعی

۷. . عبدالحسین روح الامینی نجف‌آبادی

۸. مجتبی زارعی

۹. محمدحسین حسین‌زاده بحرینی

۱۰. سیدنظام‌الدین موسوی

۱۱. زینب قیصری   

۱۲. مجتبی رحماندوست

۱۳. زهره سادات لاجوردی

۱۴. احمد نادری        

۱۵. حسین نجابت   

۱۶. عیلرضا سلیمی

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۲۱ حوزه برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
5
آخرین اخبار