حکم جدید رئیس‌جمهور برای قاضی‌زاده‌هاشمی و حکم وزیر بهداشت برای پسر نمکی!

بعد از محسن رضایی و محمد اسلامی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی هم به تیم دولت سیزدهم پیوست و وزیر بهداشت و درمان هم جوانی را مشاور و دستیار خود برگزید که گفته می‌شود وی پسر وزیر بهداشت دولت روحانی است.

به گزارش راه شلمچه، آیت‌الله رئیسی هفته گذشته با صدور حکمی، محسن رضایی میرقائد رقیب او در انتخابات ریاست جمهوری را به سمت معاون اقتصادی خود و دبیر ستاد اقتصادی دولت همچنین روز یکشنبه در حکمی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی را به سمت رئیس سازمان انرژی اتمی کشور منصوب کرد.

رئیس‌جمهور روز گذشته طی حکمی سید امیرحسین قاضی‌ زاده‌ هاشمی یکی دیگر از رقبای انتخاباتی ریاست جمهوری 1400 را هم به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مرفی کرد.

در خبری دیگری هم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر علی نمکی را به عنوان مشاور و دستیار امور ویژه منصوب کرد.

اما برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که علی نمکی فرزند سعید نمکی، وزیر بهداشت دولت دوازدهم است که تا مخابره این خبر از سوی منبع موثقی تکذیب یا تأیید نشده که آیا علی نمکی فرزند سعید نمکی باشد.

برخلاف دولت‌های گذشته که تمام مدیران را از ستادهای انتخاباتی خود بر می‌گزیدند ظاهرا آیت‌الله رئیسی سنت شکنی کردند و در انتخاب مدیران شیوه دیگری را در پیش گرفته‌اند و باید منتظر بود و فرصت به دولت سیزدهم داد و اعتماد کرد تا انشالله رئیسی بتواند از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کند و شاهد اتفاقات خوبی در کشور و مخصوصا در حوزه معیشت مردم باشیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
1