مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران مطرح کرد:

خیّران، نقش آفرینان توسعه فرهنگ مطالعه

شانزدهمین جلسه انجمن خیرین فرهنگی استان در شهرستان چالوس با حضور آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران برگزار گردید...

شانزدهمین جلسه انجمن خیرین فرهنگی استان در شهرستان چالوس با حضور آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران برگزار گردید. 


به گزارش راه شلمچه به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در شانزدهمین جلسه انجمن خیرین فرهنگی به عنوان پیشنهاد دهنده و مجری طرح تشکیل انجمن خیرین فرهنگی اظهار داشت: حمایت خیرین محترم در عرصه فرهنگ و تلاش برای بسط و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان از مهمترین دغدغه ها و رسالت های نهاد کتابخانه های عمومی بویژه در استان مازندران می باشد. 


وی با تاکید بر حضور پررنگ خیرین فرهنگی بعنوان پشتوانه و بازوان توانمند کتابخانه های عمومی در تأمین منابع مکتوب، از حمایت های این عزیزان تقدیر کرد و آنها را نقش آفرینان توسعه فرهنگ مطالعه مفید نامید. 


گفتنی است، پیش از این انجمن خیرین فرهنگی مازندران در 11 شهرستان استان ثبت شده اما تمامی شهرستان های استان این انجمن را دارا بوده و در عرصه کتابخانه یاری و بهسازی کتابخانه ها، از حضور نیک اندیشان خیّر بهره مند می باشند

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار