داستان کلاهبرداری علی کریمی از خواهرش چه بود؟

علی کریمی در طول این ۹ ماه، هر وقت در صفحات مجازی‌اش مردم را تحریک می‌کرد، نگران افشای خیانتی بوده که در حق خواهرش کرده، نگران لو رفتن این موضوع بوده اما چه کسی به علی کریمی اطمینان داده بود که مشکلی نیست!

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام حمید رسایی مدیر مسئول هفته نامه 9 دی نوشت: حالا که چند روز از اعلام خبر کلاهبردای علی کریمی از خواهرش گذشته و آن مزدور هم با سکوتش در برابر این خبر، نشان داده که انسان پلیدی است، باید به موضوع مهمتری از اصل کلاهبرداری این شیاد بپردازیم.

داستان این کلاهبرداری چه بود؟
 خواهر علی کریمی که دو فرزند ۵ و ۱۵ ساله دارد، در سال ۹۹ با اعتماد به برادرش، ۵۰ چک سفید امضا به او داده و پس از مدتی متوجه‌شده که چک‌های او در معاملات سنگینی از جمله خرید تیم فوتبال سپیدرود، خرید زمین و ملک‌های میلیاردی استفاده‌شده و یک بدهی ۷۷۰ میلیارد تومانی برایش باقی‌گذاشته.

اواخر سال ۱۴۰۰ علی کریمی که پشت صحنه کار را مدیریت می‌کرد با همکاری دوستانش و شرخران، کار را به دادگاه کشانده و خواهرش را راهی زندانی می‌کند. یعنی در طول سال ۱۴۰۱ که کریمی ادعای برای خواهرم، خواهرت، خواهرامون می‌کرد، خواهرش را با یک کلاهبرداری راهی زندان کرده بود!

در جریان بازدید هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ دادستان تهران از ندامتگاه مرکزی زنان، خواهر علی کریمی که در بند محکومان مالی زنان زندانی پشت میله‌ها بوده با دادستان تهران ملاقات و درخواست‌هایی را مطرح و موضوع علنی می‌شود.

سؤال مهم اینجاست
 در طول این مدت و به ویژه در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ وقتی علی کریمی با دستور سرویس‌های امنیتی اسرائیل همسو با رسانه‌های بیگانه با شعار دروغ زن، زندگی، آزادی برای خواهرم، خواهرت، خواهرامون شروین حاجی‌پور را می‌خواند و به اسم دفاع از زن در حال عملیات روانی بود، چرا با وجود پرونده‌ای به این مهمی، مسأله اطلاع‌رسانی نمی‌شود تا مردم با ذات کثیف مزدوری به نام علی کریمی آشنا شوند؟!

دقت کنید! در طول رسیدگی این پرونده یعنی دوره بازپرسی پرونده، مراحل برگزاری دادگاه، زندانی شدن این خانم، مکاتباتی که با دادستان تهران بعد از زندانی شدن صورت گرفته و در تمام این مراحل، نظارت حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، همه این افراد در جریان این پرونده بوده‌اند، طبعا در طول زمان فتنه پس از مرگ مهسا امینی هم هر وقت می‌دیدند که موجودی کثیفی به نام علی کریمی در حال اتهام زدن به نظام است، باید به یاد این پرونده و ظلمی که آن موجود پست در حق خواهرش کرده، می‌افتادند اما چرا سکوت کرده‌اند؟

چه عاملی باعث شده تا قوه قضاییه نسبت به این پرونده که می‌توانست همان روزهای نخست چهره مزدوری به نام علی کریمی را نشان دهد، سکوت کند و در نهایت وقتی دادستان تهران برای بازدید از بخش زنان زندان می‌رود، خواهر‌ کریمی خودش مراجعه و مسأله علنی شود!

به این فکر می‌کنم که علی کریمی در طول این ۹ ماه، هر وقت در صفحات مجازی‌اش مردم را تحریک می‌کرد، نگران افشای خیانتی بوده که در حق خواهرش کرده، نگران لو رفتن این موضوع بوده اما چه کسی به علی کریمی اطمینان داده بود که مشکلی نیست!

به نظرم مهمتر از خیانت این پست‌فطرت، پیدا کردن این حلقه مفقوده است. مهمتر از خیانت علی کریمی در حق خواهرش و مشخص شدن پلیدی این شخص، پیدا کردن دلیل بی‌توجهی عناصر قوه قضاییه به این موضوع در طول این مدت است!

دقیقا شبیه به عدم انتشار فیلم رفتار عادی پلیس و عدم ضرب و شتم مهسا امینی توسط فراجا که با تاخیر یک هفته‌ای منتشر شد یا فیلم اعتراف پدر مهسا امینی به اینکه دخترش در کودکی عمل جراحی در جمجمه داشته است در روزی که دخترش از دنیا رفته ولی این فیلم مهم، چهل روز بعد منتشر می‌شود!




اگر خوشت اومد لایک کن
2
0
ایرانی اصیل ۸ تیر ۱۴۰۲
همگی از هم بدتر هستید
پاسخ
0
۲۳ مرداد ۱۴۰۲
الان که طبق نظر شما خواهرشون قربانی علی شده و کاملا بی گناهه چرا مونده زندان؟ اونو آزاد کنند بره پیش بچه هاش و بر علیه علیه کریمی از طریق اینترپل اقدام کنند
پاسخ
0
۱۶ دی ۱۴۰۲
بعد از این همه مدت که مشخص شده علی کریمی چه کار بدی کرده هنوز از علی کریمی حمایت میکنن . نمیدونم چرا خواهرش را آزاد نمیکنن
پاسخ
آخرین اخبار