دیدگاه کارشناسی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران:

درآمد پایدار پروژه های عمرانی سازمان عمران در ساری

محمدی تاکامی از پروژه بزرگ پل تا پل نیز به عنوان یکی از طرح های مهم مدیریت شهری در مرکز استان یاد کرد و بیان داشت: کاربری های متعددی که در این پروژه تعریف می شود فضایی جذّاب و توسعه یافته برای مردم ایجاد خواهد کرد.

به گزارش ارسالی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری به راه شلمچه، در بازدید و ارزیابی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران از پروژه های عمرانی این سازمان، عملکرد صورت گرفته در توسعه آبادانی شهر ساری مورد قدردانی قرار گرفت.



سید محمد محمدی تاکامی در بازدید از پروژه هایی همچون فاز سوم ابن شهرآشوب و پروژه بزرگ پل تا پل، که لطف الله کریمی معاون فنی شهرداری، مرتضی بربسته رئیس سازمان عمران، احمد گوران رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری و سرهنگ محمد رضا امیری سرپرست پلیس راهنمایی رانندگی مرکز استان را به همراه خود داشت، اقدامات تیم های عملیاتی این سازمان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سرمایه گذاری شهرداری ساری بر روی چنین طرح های اقتصادی و با ارزش قطعاً درآمد پایدار برای شهرداری و بازخورد بسیار مثبتی برای منافع شهر و شهروندان خواهد داشت.




وی با اشاره به اینکه حضور مدیرانی جوان بر مسند کارها که دارای ایده، خلاقیت و تجربه کاری مناسب باشند، بی شک به ارتقاء راندمان عملکردها کمکی شایان خواهد کرد، عنوان داشت: این نگاه عمیق در نگرش شهردار ساری نسبت به مدیران جوان شهرداری دیده می شود.




محمدی تاکامی از پروژه بزرگ پل تا پل نیز به عنوان یکی از طرح های مهم مدیریت شهری در مرکز استان یاد کرد و بیان داشت: کاربری های متعددی که در این پروژه تعریف می شود فضایی جذّاب و توسعه یافته برای مردم ایجاد خواهد کرد.



وی افزود: این پروژه منافع بسیار زیادی برای مردم و مجموعه مدیریت شهری در ساری ایجاد خواهد کرد و با توجه به نزدیکی به رودخانه تجن و فضای بوستان ملل، رونق گردشگری و جذب توریست را به همراه دارد بنابراین می توان از آن به عنوان پروژه ای درآمدزا و نوعی بازگشت سرمایه به مردم یاد کرد.



مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران عملکرد سازمان عمران در تمرکز بر روی تولیدات داخلی را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: با توجه به تحریم های موجود، فرصت بسیار مناسبی در اختیار جوانان و مدیران ما وجود دارد که با ایده های خلّاقانه بر روی توان داخلی خود حساب باز کنند و اینکه دیده می شود سازمان عمران توانسته به فناوری تولید بتن Rcc  و تولید موزائیک برای مصارف پروژه های خود و فروش در بازار عرضه دست یابد نقطه ای امیدبخش به آینده برجسته تر شهرداری ساری است.



گفتنی است مرتضی بربسته رئیس سازمان عمران در این بازدید گزارشی کامل از عملکرد سازمان متبوعش ارائه داد و گفت: آمادگی کامل برای اجرای هرگونه طرح های عمرانی در شهر ساری وجود دارد  و انشاله با ایجاد بستر کار مناسب، شهرداری در حوزه عمرانی خودکفایی کامل را تجربه می کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار