مشاور شهردار مرکز مازندران در امور بانوان و خانواده:

دفاع مقدس مهم‌ترین مفهوم عینی و عملی مقاومت است

مشاور شهردار در امور بانوان و خانواده شهرداری ساری نقش بانوان را در 8 سال دفاع مقدس به‌عنوان رزمنده، پشتیبان حائز اهمیت دانست و گفت: بسیاری از بانوان در جبهه‌ها داوطلبانه حضور داشتند و برخی شهید و تعدادی نیز به درجه جانبازی نائل شده‌اند ...

 به گزارش راه شلمچه به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، مشاور شهردار مرکز مازندران در امور بانوان و خانواده گفت: دفاع مقدس مهم‌ترین مفهوم عینی و عملی مقاومت است و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی، درواقع زنده نگه‌داشتن فرهنگ مقاومت در برابر استکبار جهانی و متجاوزان به کشور است.


راحله حاجیان شناخت دقیق ابعاد دفاع مقدس و ارزش‌های نشأت گرفته از آن و همچنین استمرار و حفظ این دستاوردها  و ارزش‌ها را برای نسل جوان حائز اهمیت تلقی کرد.




مشاور شهردار در امور بانوان و خانواده شهرداری ساری نقش بانوان را در 8 سال دفاع مقدس به‌عنوان رزمنده، پشتیبان حائز اهمیت دانست و گفت: بسیاری از بانوان در جبهه‌ها داوطلبانه حضور داشتند و برخی شهید و تعدادی نیز به درجه جانبازی نائل شده‌اند و تعدادی نیز به‌عنوان پشتیبان نسبت به تجهیزات امکانات برای رزمندگان فعالیت می‌کردند و خاطرات خوبی از آنان برجای‌مانده است که باید برای نسل جوان تبیین شود و گرامیداشت یاد و خاطرات آنان نیز برما لازم است.


وی بازدید از پارک موزه و گردهمایی بانوان به همراه آئین غبارروبی و گل‌آرایی مزار شهدای گمنام، تجلیل از بانوان رزمنده، پشتیبان و ایثارگر دفاع مقدس، دیدار کارگروه بانوان و خانواده با فرماندار مرکز استان به‌عنوان یادگار دفاع مقدس جهت ارائه گزارش عملکرد حوزه بانوان و خانواده، برگزاری عصر شعر حلما«ویژه بانوان با حضور شعرای برجسته شهرستان ساری، برگزاری ایستگاه سلامت در بوستان مادر، برگزاری مسابقه نقاشی برای نوه‌های شهید تحت عنوان «تصویری از بابابزرگ شهیدم را ازجمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد.


حاجیان افزود: امیدواریم بتوانیم دِین خود را نسبت به خانواده معزز شهدا، ایثارگران و کسانی که در دفاع مقدس نقش داشتند، ادا کنیم و ضمن تجلیل از این عزیزان تبیین خوبی از دفاع مقدس برای مردم عزیزمان داشته باشیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار