دادستان مرکز مازندران:

رئیس سازمان عمران، مدیری پرانرژی و تحولگراست

دادستان مرکز استان خاطر نشان کرد: تمامی دستگاههای متولّی در روند اجرای پروژه فاز دوم بوستان ملل موظف هستند همکاری لازم را با مجموعه شهرداری ساری به عمل آورند چرا که هرگونه عدم تعامل در این مسیر باعث ایجاد اختلال در کار می شود.

به گزارش ارسالی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران به راه شلمچه، دادستان ساری گفت: مدیران، قانونمداری و سلامت اداری و مالی را در هر مسئولیتی مورد توجه جدی خود قرار دهند.


محمد کریمی در جمع رئیس، معاونین و مسئولان سازمان عمران با بیان اینکه مسئولان باید به دنبال خدماتی مبتنی بر ایجاد نشاط اجتماعی باشند، اظهار داشت: شاهد اجرای سیاست مناسبی از سوی شهردار ساری در درون سپاری های پروژه های عمرانی هستیم.


وی با اشاره به اینکه مرتضی بربسته مدیری جوان و پرانرژی در سازمان عمران است، تصریح کرد: قطعاً در آینده با تلاش بیشتر کارکنان، شاهد تحولات مناسبی در این سازمان بزرگ شهرداری ساری خواهیم بود.


کریمی در بخشی دیگر از سخنانش، رفع موانع اجرایی پروژه بزرگ فاز دوم بوستان ملل را دغدغه ی همگانی دانست و یادآور شد: قطعاً در بخش آزادسازی اراضی مسیر این پروژه، منافع شهروندان و شهرداری از سوی دستگاه قضا مورد توجه قرار خواهد گرفت.




دادستان مرکز استان خاطر نشان کرد: تمامی دستگاههای متولّی در روند اجرای پروژه فاز دوم بوستان ملل موظف هستند همکاری لازم را با مجموعه شهرداری ساری به عمل آورند چرا که هرگونه عدم تعامل در این مسیر باعث ایجاد اختلال در کار می شود.

در اجرای پروژه های بزرگ سازمان عمران، همراهی لازم به عمل می آید

معاون دادستانی مرکز مازندران نیز در دیدار با مسئولان سازمان عمران، با بیان اینکه در اجرای پروژه های بزرگ این سازمان خصوصاً پروژه فاز دوم بوستان ملل، همراهی لازم به عمل می آید، اظهار داشت: اداره آب منطقه ای ساری باید نگاهی مسئولانه تر نسبت به تعیین تکلیف اراضی مسیر این پروژه داشته و پاسخگوی مسائل مطروحه باشد.



مفید زارعی با تأکید بر اینکه دستگاه قضا در قبال حقوق حقّه مردم و دستگاههای متولّی پروژه های عمرانی این شهر، موضعی بی طرفانه و عادلانه پیشه می کند، خاطر نشان ساخت: قطعاً کوتاهی دستگاههای متولی در قبال پیشرفت پروژه فاز دوم بوستان ملل که تأمین کننده منافع عمومی مردم ساری است، پذیرفتنی نخواهد بود.


گفتنی است در این دیدارها، مرتضی بربسته رئیس سازمان عمران با قدردانی از حمایت های میدانی مدیریت شهری و دستگاه قضایی در بسترسازی پروژه های بزرگ سازمان متبوعش، بر جدّیت بالای کارکنان این سازمان در توسعه بیش از پیش آبادانی شهر ساری تأکید کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار