ساختار بودجه 1401 با رویکرد برنامه محوری اصلاح می‌شود

گروه استان‌ها - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ردیف بودجه بسیاری از نهادها که هیچ برنامه‌ای هم ندارند باید حذف شده و با اصلاح ساختار بودجه 1401 گام‌های بزرگی در کشور با رویکرد برنامه محوری برداشته می‌شود.
- اخبار استانها -

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان ، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان که با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: کشور امروز با جریان فرهنگی جدیدی با شهادت شهید سلیمانی روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت و مقاومت خون تازه‌ای بود که به کشور تزریق شد و دوباره جان گرفت گفت: در آستانه دومین سالگرد شهید سلیمانی قرار داریم و به دلایل مختلف هنوز آنچنان که باید از مکتب شهید سلیمانی بهره‌گیری نشده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در هفته گذشته توفیق سفر به سوریه و زیارت مرقد مطهر حضرت زینب(س) را داشتیم و به عینه دیدم که حاج قاسم سلیمانی در آن کشور تسخیر قلوب داشته و چه جایگاه بزرگی دارد، افزود: کرمان پایتخت مقاومت اسلامی است و باید در شورای فرهنگ عمومی کشور مصوب شود.

وی با بیان اینکه در سالگرد دوم شهادت شهید سلیمانی، کرمان باید به‌عنوان پایتخت مقاومت اسلامی جهان اسلام معرفی شود ادامه داد: امروز کرمان میزبان خیل عظیمی از زائران بین‌المللی حاج قاسم است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه غفلت از ظرفیت بزرگ مکتب شهید سلیمانی جفا به آرمان‌های شهدا است بیان کرد: کرمان امروز منشاء تحول در جهان شده و زیارت حاج قاسم منش و رفتارهای انسان‌ها را تغییر داده و انسان‌ساز است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در کرمان: نقشه ملی پیشگیری از فساد مالی و اداری در کشور تهیه شده است رئیسی: ثبات اقتصادی، حمایت از تولید و تامین معیشت مردم باید محور اصلی بودجه باشد معاون پارلمانی رئیس جمهور: انتخاب استاندار کرمان در دستور کار هیئت دولت است

 

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه فردا جلسه جمع‌بندی بودجه دولت برای ارائه به مجلس است گفت: دولت چندین هزار ردیف بودجه‌ای که هیچ خاصیتی هم ندارند را حذف کند.

وی با بیان اینکه این نهادها برنامه‌های خود را ارائه کنند و اختصاص بودجه با رویکرد برنامه‌ای انجام شود افزود: ردیف بودجه بسیاری از نهادها که هیچ برنامه‌ای هم ندارند باید حذف شود و دولت اهتمام داشته باشد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه برنامه‌های محتوایی شورای فرهنگ عمومی در برش‌های وزارتخانه‌ای تامین اعتبار داده شده و در بودجه دیده شود گفت: اعلام آمادگی می‌کنیم که با تغییرات بودجه سال 1401 و اصلاح ساختار بودجه گام‌های بزرگی در کشور با رویکرد برنامه محوری برداشته می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار