سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان مازندران الگوی همه استان ها

عملکرد بسیار خوب سید جواد حسینیان در سازمان بسیج کارگری استان مازندران موجب شده است که این تشکیلات درکشور به عنوان نمونه برای همه استان ها تبدیل شود زیرا همواره وی از همه استعدادها و همه امکانات و دیدگاه ها جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند.

به گزارش راه شلمچه، عملکرد بسیار خوب سید جواد حسینیان در سازمان بسیج کارگری استان مازندران موجب شده است که این تشکیلات درکشور به عنوان نمونه برای همه استان ها تبدیل شود زیرا همواره وی از همه استعدادها و همه امکانات و دیدگاه ها جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند.


سید جواد حسینیان رئیس سازمان بسیج کارگری مازندران گفت: درهفته کارگر تلاش داریم چند پایگاه و قرارگاه بسیج درادارات وکارخانجات مازندران را افتتاح کنیم.


وی افزود: دراین ایام دیداربا نماینده مقام معظم رهبری درمازندران و آیت الله معلمی دردستور کار قرار گرفته است گلباران شهدای انقلاب اسلامی برگزاری شبی با قرآن جلسه ستاد اندیشه ورزان آزادسازی تعدادی از زندانیان کارگر، بازدید از تعدادی از کارگاه ها و کارخانجات برنامه های ساماندهی گرامیداشت یاد شهید شاخص کارگری کشور، برگزاری مسابقات ورزشی، برنامه های هنری، نام گذاری یکی از بلوارهای شهری در مازندران بنام شهید یزدان خواه که شهید شاخص ورزش کارگری کشور می باشد.



حسینیان خبر از برگزاری چندمراسم تجلیل وهمایش وتقدیرازکارگران را در هفته کارگر و روز تاسیس بسیج کارگری اعلام کرد: سیدجوادحسینیان دراین مصاحبه ازحمایت های فرماندهی محترم سپاه و مسولین سپاه و ادارات، کارخانجات، اصحاب رسانه، جامعه ورزشی و مسولین پایگاه های مقاومت بسیج کارگری تقدیروتشکرکردند.


قابل توجه است سید جواد حسینیان از مدیران ارزشی پرتلاش و ولایی استان مازندران می باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار