سهم شاخص سازمان عمران از افتتاح پروژه های عمرانی خدماتی شهرداری ساری

طرح بزرگ مدیریت شهری در بلوار کشاورز طی 6 ماه دوم سال 98 با شتاب فزاینده و پیشرفت قابل توجه، طی سلسله عملیات متنوع عمرانی از قبیل تعریض، زیرسازی، آسفالت، احداث کانال، اصلاح هندسی و رفیوژ وسط توسط خادمین مردم در این سازمان به اجرا و طی این مراسم مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت...

به گزارش ارسالی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران به راه شلمچه، پروژه های عمرانی و خدماتی این دستگاه اجرایی با حضور نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و تنی چند از مسئولان شهری و لشگری در حالی در بوستان خانواده برگزار شد که پروژه بزرگ تعریض و توسعه بلوار کشاورز به عنوان یکی از نمادهای توانمندی این سازمان تابعه در خدمات مطلوب به مردم، از جمله موارد مورد توجه این مراسم مطرح و البته تعریض و ساماندهی خیابان آرامگاه ملامجدالدین نیز از دیگر طرح های قابل افتتاح بوده است.

 

 طرح بزرگ مدیریت شهری در بلوار کشاورز طی 6 ماه دوم سال 98 با شتاب فزاینده و پیشرفت قابل توجه، طی سلسله عملیات متنوع عمرانی از قبیل تعریض، زیرسازی، آسفالت، احداث کانال، اصلاح هندسی و رفیوژ وسط توسط خادمین مردم در این سازمان به اجرا و طی این مراسم مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

 

 

با افتتاح این پروژه سازمان عمران، مردم ساری شاهد جلوه ای متفاوت در ورودی و خروجی جنوب شهر خواهند بود و در نگاهی دیگر کاهش مخاطرات جاده ای و پیدایش سیمایی دلپذیر در منظر عمومی بخشی دیگر از دستاوردهای حاصله مدیریت شهری در خودکفایی 100 درصدی اجرایی آن بوده است.

 

 

در سویی دیگر ساماندهی و اصلاح عمرانی خیابان منتهی به آرامگاه ملامجدالدین نیز توسط تلاشگران سازمان عمران با عملیات احداث رفیوژ وسط و پیاده روسازی حاشیه مسیر به انجام رسیده که علاوه بر تأمین رفاه عمومی، فضایی دلپذیر برای تردد مردم و زائرین قبور ایجاد کرده است.

 

 

گفتنی است سیاست های مدبّرانه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ساری در واگذاری پروژه های عمرانی به سازمان عمران توانسته با پاسخ مناسب مجریان این سازمان در پیشبرد پروژه های عمرانی این شهر همراه باشد که برای تصدیق بیشتر این دیدگاه، از مراحل اجرایی پروژه هایی فاز دوم بوستان ملل و طرح بزرگ بازگشایی کنارگذر پل کابلی تا تقاطع غیرهم سطح پل شهید نوری یاد می کنیم.

 

در این مراسم طرح های دیگری چون باغ خانواده، بوستان رسالت، خرید و تجهیز 22 خودرو حمل زباله، خرید و بروزرسانی ادوات و ماشین آلات آتش نشانی مورد افتتاح و بهره برداری رسمی قرار گرفت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار