شایستگی و نیازمندی!

معاون نظارت و هماهنگی پارلمانی رئیس‌جمهور: بالاخره بر و بچه‌های جنگنده تیم ملی فوتبال همتی به بلندای دماوند نشان دادند و دل‌های ملتی بزرگ را با طعم شادی و جشن میزبانی کردند.

به گزارش راه شلمچه، دکتر قاسم جعفری عضو علمی دانشگاه و معاون نظارت و هماهنگی پارلمانی ریاست جمهوری پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ولز در جام جهانی 2022 قطر در یادداشتی نوشت: بیش از دو ماه از هیچ نامردی دریغ نکردند. غم روی غم ساختند و به اشک ها و دلشوره های یک ملت خندیدند. کشتند و کیف کردن. اوج خباثت و رذالتشان وقتی نمایان می شد که گاه متوجه می شدند سوژه مورد نظرشان فوت نکرده ناراحت می شدند که چرا دستاویزی برای نفرت پراکنی نیافته اند؟! ملت ایران غصه خورد و صبر پیشه کرد نیروهای امنیتی و نظامی‌اش مقتدرانه مظلومیت را تجربه کرد.
آن جوان مردان میدان به الهام از فرماندهی عالیشان بیشتر دوست داشتند که حتی اغتشاش گران هم صدمه نبینند چون آنان را هم هر چند فریب خورده بودند و در تله جنگ شناختی گرفتار آمده بودند فرزند این آب و خاک می دانستند. آنانی هم که سوگمندانه قربانی هوا و هوس خائنان شدند مشمول قاعده ای هستند که می گوید؛ خود کرده را تدبیر نیست. 

ما معتقدیم شهیدان ما در این ایام جزء مقرب ترین ها هستند چون در امواج فتنه پایمردی کردند و بر صراط الله استقامت ورزیدند گر چه در غم جدایی اشان و سوگ عروجشان چشممان خون فشان است و در فراق شان دل هامان خانه غصه و سوگواری است اما بالاخره بر و بچه جنگنده تیم ملی فوتبال همتی به بلندای دماوند نشان دادند و دل های ملتی بزرگ را با طعم شادی و جشن میزبانی کردند.

 ملت بزرگ ایران بی تردید  هم شایسته این ظفرمندی بود و هم پس از آن همه مصائبی که دشمنان و ایادی وطنی شان سبب شده بودند به چنین خوشحالی و بهجتی نیازمند بودند. شک نداریم که روح بلند شهیدان هم همزمان با ملت و رهبری و دل های صاف و خیرخواه و اندیشه های آزادی طلب و وجدان های حق جو با این همدلی و خوشحالی همراهند. 

دست مریزاد جوانان برومند که  در سنگر وطن و برای ملت‌تان رزمیدید و حماسه آفریدید. شما باعث شدید حقیقت ایران که  صلح و محبت و تلاش و ایمان  و یکپارچگی است و سرافرازی این جمعیت متمدن و تاریخ ساز و عزت آفرین به همه جای عالم مخابره شود. 

دعای خیر دست های پاک رو به آسمان برداشته شده خیل میلیونی امتی بزرگ و سایر ملل خیرخواه بدرقه زندگی تان باد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار