چرا شهردار بابل بازداشت شد؟

شاید مهمترین سوال امروز شهروندان بابلی این باشد چرا این تخلفات صورت می‌گیرد و از همه مهمتر اینکه سرانجام حکم آن اعضای 5 عضو شورای شهر بابل چه شد..    

به گزارش راه شلمچه، بابل در این چند ساله بسیار پرحاشیه بوده و در شورای شهر و شهرداری بابل اتفاقاتی روی داده است که در نوع خود کم سابقه است. جنجال فساد 5 عضو شورای شهر بابل، دستگیری عضو دیگر این شورا در چند ماه گذشته و امروز هم خبر بازداشت شهردار این شهر باز هم بر حاشیه‌های این شهر افزوده‌است.

شاید مهمترین سوال امروز شهروندان بابلی این باشد چرا این تخلفات صورت می‌گیرد و از همه مهمتر اینکه سرانجام حکم آن اعضای 5 عضو شورای شهر بابل چه شد و چرا تاکنون هیچ یک از احکام صادره اجرایی نشده‌است؟ جالب اینکه یکی از اعضای آن 5 عضو متخلف شورای شهر بابل هنوز به عنوان عضو اصلی شورای شهر در تصمیمات این شورا نقش دارد و اگر تبرئه شدند و یا تخلفی صورت نگرفته چرا اعلام نکردند؟

خبرهای رسیده از بابل حکایت دارد که سیدمجتبی حکیم به دلیل تخلف مالی صبح امروز با قرار یک ماهه به زندان رفت و از قرار معلوم به دلیل تخلفات مالی در بازار امام رضا(ع) صورت گرفته بازداشت شد. اما از طرفی وی این اتهام را قبول ندارد و به اعتقاد وی بدون اطلاع وی در آن مجموعه این تخلف صورت گرفته بود.


علی هدایتی/






اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار