شهردار بابل چه می‌کند؟

عملکرد شهرداری و شورای شهر بابل گاهی آنقدر پرتلاطم  و حاشیه‌ساز می‌شد که بعضا حتی تیتر بعضی از رسانه‌های کشور و یا رسانه‌های معاند هم شده بود.

به گزارش راه شلمچه، یکی از فرزندان سردار شهید بابلی با ابراز تأسف از رفتار شهردار بابل به خبرنگار ما گفت: کارمند شهرداری هستم و به خاطر کسر اضافه کاری به شهردار مراجعه کردم تا از نزدیک با وی مشکلاتم را مطرح کنم که هر بار به دفتر شهردار مراجعه می‌کردم موفق به دیدار وی نگشتم و این را هم اضافه کنم معمولا دیدار با شهردار سخت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: چندین بار تماس گرفتم بازهم موفق نشدم و به ناچار از طریق پیامک مشکلم را به اطلاع شهردار رساندم که بازهم پاسخی دریافت نکردم تا اینکه با چندین مرتبه تماس بالاخره پاسخم را داد و موضوع علت کسر اضافه کاری را پرسیدم و ایشان در جوابم گفتند حذف اضافه کاری را من دستور ندادم و من‌بعد هم اضافه کاری را صفر خواهم کرد و هر کاری و ... می‌خواستید بکنید و ...!

این فرزند شهید می‌گوید: به ناچار گفتم آقای شهردار ما شهید ندادیم که حضرتعالی آنجا بنشنید که شهردار گفت مگر شما فقط شهید داده‌اید؟ این شهر همه شهید دادند.

گفتنی‌است ادامه صحبت‌های این فرزند شهید به امانت در اختیار ما قرار دارد.

با توجه به شناختی که از شهردار بسیجی و انقلابی بابل داریم انتظار می‌رود در این باره با صحه‌صدر نسبت به این حاشیه‌ها تدبیری درخور و شایسته‌ای داشته باشند.



اگر خوشت اومد لایک کن
6
آخرین اخبار