شفاف سازی معاملات شهرداری بابل با عضويت در سامانه تداركات الكترونيكی دولت

شهردار بابل گفت: در راستای تاکید سازمان بازرسی کشور، دیوان محاسبات و مصوبه شورای اسلامی مبنی بر ایجاد بستری جهت شفاف سازی در شهرداری بابل به اين سامانه پيوست.




به گزارش خبرنگار راه شلمچه در بابل، سیدمجتبی حکیم اظهار داشت: به همین منظور جهت ایجاد شفافیت و دسترسی آزاد اطلاعات و اطلاع رسانی در خصوص کلیه معاملات از جمله خرید، مناقصه و مزایده پروژه های ذی حسابی در این سایت قرار خواهد گرفت و شركت كنندگان در مزايده و مناقصه پس از ثبت نام در اين سايت مي توانند به كليه اطلاعات دسترسی داشته باشند.

شهرداربابل تصریح کرد: این سایت توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت بصورت یک طرح ملی آغاز بکار کرد و بر اساس همین طرح و پيگيری صورت گرفته  توسط   واحد امور قرادادهای شهرداری بابل، شهرداری بابل در اين سايت عضو شد.

حکیم افزود: لازم بذكراست فراخوان های سامانه پس از ثبت در اين سايت قرار خواهد گرفت و کلیه مراحل ثبت درخواست تا تبادل وجه را در این سیستم بصورت یکپارچه و استاندارد بر اساس قوانین و مصوبات انجام خواهد شد.
وی گفت: از جمله اهداف مهم این طرح  دسترسی یکسان کلیه شرکت کنندگان در مزایده و مناقصه ، ایجاد فضای رقابتی سالم و امکان معامله بدون واسطه به شهرداری و صرفه جویی در برگزاری هزینه های مناقصه و مزایده می باشد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار