رفت و برگشت‌های شهردار اسدآباد چگونه به بابل ختم شد!

شاهین کلانتری شهردار اسدآباد در یکماه گذشته دو بار استعفا داده بود بالاخره استعفای وی در جلسه فوقالعاده روز چهارشنبه 11 اسفند شورای اسلامی شهر موافقت شد.

به گزارش راه شلمچه، شاهین کلانتری بنگر در باره علت استعفای خود گفته بود؛ به دلیل عِرق به زادگاه و احساس مسؤلیت و دین به شهر خود و با دعوت و درخواست دوستان و خواسته‌ای که از بنده داشتند به عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری شهر بابل موافقت و در اجماع نظر اعضای شورا و رای گیری جلسه رسمی ششمین دوره شوراهای اسلامی این شهر با ۶ رای اکثریت آرای لازم را کسب و به عنوان شهردار منتخب بابل انتخاب شده‌ام.

حمید رضا مرادی ضمیر سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد در گفت و گو با ایسنا در باره استعفای شاهین کلانتری با بیان اینکه وی در هفتم اسفند ماه استعفای خود را از طریق سامانه به رئیس شورای اسلامی شهر تقدیم کرده بود، گفت: شهردار اسدآباد هفته گذشته به منظور یک جلسه کاری به اتفاق دو نفر از اعضا شورای اسلامی به تهران می‌روند و بعد از جلسه کاری همکاران اعضا شورا بازگشته و شهردار به بهانه کار متاسفانه در تهران می‌ماند.
 وی با بیان اینکه طی همین مدت شهردار اسدآباد با شورای شهر بابل مذاکراتی انجام داده و در این مذاکرات به نتیجه هم رسیده‌اند، افزود: طی جلسه فوق العاده شورای اسلامی اسدآباد با استعفای شهردار شهر موافقت شد.
 
اشاره می‌شود شاهین کلانتری در ۲۱ مهر ماه امسال طی حکمی رسماً به عنوان شهردار اسدآباد معرفی شد و طی مدت کوتاهی  وی در ۷ بهمن ماه پس از ۱۰۳روز خدمتگزاری طی پیامی به خبرگزاری ایسنا از استعفا خود خبر داد و پس از ساعاتی از استعفا انصراف داد، در  هفتم اسفند  با گذشت یکماه از استعفای خود اینبار هم نسبت به تقدیم استعفای دوباره خود اقدام می کند و خبر از  منتخب شدن  خود به عنوان شهردار شهر بابل می‌دهد.

گفتنی‌است شاهین کلانتری سال ۱۳۴۹ در بابل به دنیا امد و دارای دکترای عمران است.

در سوابق او مسئولیت‌هایی همچون، شهردار  منطقه ۲۲ تهران، معاون مدیرکل نظارت و ارزیابی شهرداری تهران، شهردار شهرستان ملارد، رئیس بازرسی منطقه ۱۴ تهران، مدیرکل بازرسی امور بین الملل و رسیدگی شکایات سازمان عمران کشور، مشاور امور عمرانی مرکز بازرسی و رئیس اداره بازرسی شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته به کشور، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران، عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران (پایه یک) و سرپرست گروه نظارت بر امور عمرانی ترافیکی مناطق شهرداری تهران وجود دارد.


اگر خوشت اومد لایک کن
2
0
حسین ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
سلام علیکم بنده ضمن تشکر از شورای شهر اسدآباد ، بخاطر انتخاب یک بابلی بعنوان شهردار شهرشان و نتوانست تا پایان ماموریت به شهرتان خدمت کند بنده پوزش خواسته امیداست مردم خونگرم اسدآباد شهردار بهتری بهره مند شوند ٪ خدایار و نگهدارتان باشد ۱۴۰۰/۲/۱۳ (( ح ))
پاسخ
آخرین اخبار