عصر خاطره به مناسبت فتح خرمشهر در گنبد کاووس

گروه کتابخوانی دختران حاج قاسم از انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس با همکاری موسسه کتابخوانان نو اندیش جرجان، بنیاد شهید و امورایثارگران، مدیریت اجتماعی سپاه ناحیه گنبدکاووس، اداره ورزش و جوانان و کانون بسبج ورزشکاران شهرستان گنبدکاوس به مناسبت سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر اقدام به برگزاری عصر خاطره نمود.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، در این مراسم سید علی کریمیان مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاوس و از جانبازان ۸سال دفاع مقدس اقدام به خاطره گویی نمود وی با روایت خاطره ای از سردار بزرگ شمال کشور شهید صمد اسودی که از فاتحین خرمشهر می‌باشد گفت: کوتاهی ما باعث شده که شهیدانمان ، شهیدان بزرگ و اسطوره ما امروز در گمنامی به سر ببرند.

 این فعال فرهنگی در ادامه افزود: در مظلومیت شهدا همین بس که سردار بزرگی همچون شهید اسودی و... که از فاتحین خرمشهر هستند در شهر خودگمنام بمانند. گفتنی است سردار شهید صمد اسودی از جمله ۵۴ فرماندهان و سرداران اولیه ۸ سال دفاع مقدس است که به خاطر رشادت و فرماندهی موفقش در آراد سازی خرمشهر بعد شهادتش از سوی فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۳۶۹/۲/۲ مفتخر به دریافت نشان درجه ۳ فتح شد. 








اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار