عیادت مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران و پیشکسوت شاخص مدیریت شهری استان از یک فعال رسانه ای

مسئول سازمان بسیج کارگران وکارخانجات مازندران اظهار داشت: سید مهدی پیروان طی این سالها تلاش های ارزشمندی برای حوزه رسانه، ورزش و کارگری داشته و همپای مسئولان حاضر و به ثبت وقایع و انعکاس به مردم پرداخته است.

به گزارش راه شلمچه، سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران وکارخانجات مازندران به همراه شعبان وفایی نژاد پیشکسوت شاخص مدیریت شهری و امور ورزشی استان از سید مهدی پیروان یکی از فعالان رسانه ای و پرسنل شهرداری ساری عیادت و از خدمات وی طی سالیان گذشته در عرصه های مختلف، قدردانی کردند.



مسئول سازمان بسیج کارگران وکارخانجات مازندران در این دیدار با بیان اینکه عیادت، همراهی و توجه به مشکلات فراروی این عزیزان از جمله دغدغه های سازمان مذکور به شمار می رود، اظهار داشت: سید مهدی پیروان طی این سالها تلاش های ارزشمندی برای حوزه رسانه، ورزش و کارگری داشته و همپای مسئولان حاضر و به ثبت وقایع و انعکاس به مردم پرداخته است.


جواد طالبی شهردار مرکز مازندران نیز با اعلام اینکه شهرداری ساری در مواجهه با اینگونه مشکلات کارکنان، مساعدت های لازم را بر اساس مقدوریات برای رفع مشکلات آنها معمول خواهد داشت، گفت: در آینده ای نزدیک از این کارگر در بستر بیماری عیادت خواهد شد.


بنابر اعلام شعبان وفایی نژاد، حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان، سلمان قادری رئیس هیئت کشتی جویبار، سعید نجاریان رئیس هیئت فوتبال ساری، اسلامی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و حق شناس مسئول بسیج رسانه های مازندران، سید مسعود مدینه مدیرعامل باشگاه مدافعان حرم ساری و جمعی از مسئولین نیز اعلام داشتند در تدارک برای عیادت از سید مهدی پیروان هستند.


گفتنی است سید مهدی پیروان با حدود 8 سال سابقه خدمت در سازمان عمران شهرداری ساری، سالها عکاس خبری روزنامه سراسری جهان صنعت در مازندران و فعال رسانه ای این بخش در سایت خبری شمال تایم و دیگر رسانه ها بوده که به دلیل عارضه ناشی از دیابت، تحت جراحی قرار گرفت و بنابر تشخیص پزشکان و جلوگیری از وخامت اوضاع، پای وی قطع شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار