اثرات مشهود عملکرد یک بانوی فرهیخته:

فعالیت های کارآمد اموربانوان شهرداری ساری در ماه رمضان

مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری ساری با تاکید بر موضوع تحکیم بنیان خانواده و توجه به ارکان اصلی آن، گفت: طرح "منزل مسجد" ( هر خانه یک مسجد) و "شهرت آباد" در ایام ماه مبارک رمضان از برنامه‌های فضای مجازی امور بانوان و خانواده شهرداری ساری است...

به گزارش راه شلمچه به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری مرکز مازندران، راحله حاجیان مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری اظهار کرد: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکید بر کمک مومنانه، در نظر داریم در کنار سایر اقدامات خیرخواهانه، اهدای 30 کیک یک کیلویی به سفره افطار نیازمندان را عملیاتی کند.


وی افزود: جمع‌آوری نذورات با نیت سلامتی کادر درمان و بیماران در ایام ماه مبارک رمضان و اهدای آن به خانواده‌های نیازمند با همکاری بانوان شاغل در شهرداری ساری اجرایی خواهد شد.


مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری ساری با تاکید بر موضوع تحکیم بنیان خانواده و توجه به ارکان اصلی آن، گفت: طرح "منزل مسجد" ( هر خانه یک مسجد) و "شهرت آباد" در ایام ماه مبارک رمضان از برنامه‌های فضای مجازی امور بانوان و خانواده شهرداری ساری است تا در راستای آن بانوان با خوانش قرآن و تبادل اطلاعات در فضای مجازی به مفاهیم قرآن بیشتر از گذشته توجه کرده و در زندگی شخصی و اجتماعی خود نهادینه کنند.


حاجیان با اشاره به ماهیت فعالیت شهرداری‌ها به واسطه اینکه نهادی اجتماعی و خدمت‌رسانی است و اکثر قریب به اتفاق کارکنان شهرداری در اداره حضور فیزیکی دارند، ادامه داد: طرح "شهرت آباد" در ایام شیوع کرونا در فضای مجازی از سوی مرکز امور بانوان و خانواده شهرداری ساری با هدف معرفی پروژه‌های عمرانی شهرداری با توجه به اوضاع اقتصادی کشور وشهرداری ها با توان مضاعف شهردار وتیم مدیریتی اجرایی می‌شود تا همگان در جریان اتفاقات توسعه‌ای شهر ساری قرار گیرند.


وی با تشکر از اقدامات تحسین‌برانگیز رجبی شهردار ساری مبنی بر توجه ویزه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خردمندانه و خانواده‌محور به بانوان شاغل در شهرداری ساری، خاطرنشان کرد :با نگاه ویژه شهردار ساری از دختران روزه اولی فرزندان شاغل در شهرداری ساری به نحوی شایسته تجلیل به عمل خواهد آمد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار