روند رو به رشد عملکرد شاخص ترین سازمان تابعه شهرداری ساری:

قدردانی اعضای هیئت مدیره از مدیریت و کارکنان سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی

برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در زمستان سال جاری با محوریت معرفی گسترده تر بسته های سرمایه گذاری این سازمان در ساری از دیگر مباحث قابل طرح بوده که مقرر گردید امکانات و بسترسازی لازم برای حضور پرصلابت سازمان مذکور در همایش پیش رو مورد اهتمام قرار بگیرد.

به گزارش ارسالی مدیریت بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ساری به راه شلمچه، جلسه هیئت مدیره این سازمان به ریاست حسن کلانتری معاون برنامه ریزی و هماهنگی امورمناطق شهرداری و با حضور سید افشین راسخ عضو شورای اسلامی شهر ساری، عبدالرضا دادبود عضو هیئت مدیره و مهدی نجاتی جوارمی رئیس این سازمان با رویکرد بررسی آخرین تحولات صورت گرفته در تکمیل و رفع بروکراسی های اداری واگذاری بسته های مشارکتی به سرمایه گذاران متقاضی برگزار شد.


در این جلسه که با تشریح گزارشی مبسوط از سوی رئیس سازمان سرمایه گذاری پیرامون عملکرد مجموعه طی این مدت همراه بود، اعضای هیئت مدیره قدردانی و حمایت خود را از تلاش و مساعی بی وقفه مدیریت و کارکنان سازمان فوق در اولین همایش بزرگ فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های ساری و میاندورود اعلام داشتند.


برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در زمستان سال جاری با محوریت معرفی گسترده تر بسته های سرمایه گذاری این سازمان در ساری از دیگر مباحث قابل طرح بوده که مقرر گردید امکاپنات و بسترسازی لازم برای حضور پرصلابت سازمان مذکور در همایش پیش رو مورد اهتمام قرار بگیرد.


گفتنی است سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری مرکز مازندران در حال حاضر حدود 19 بسته مشارکتی را در طرح های بزرگ و کوچک با کاربری های مختلف در مراحل نهایی تدوین دارد که پس از سیر موازین قانونی، آماده فراخوان جهت سرمایه گذاری خواهد بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار