ماجرای قهر مدیرکل سابق پست مازندران در جلسه معارفه چه بود؟

مراسم معارفه مدیرکل جدید پست مازندران در حالی برگزار شد که مدیرکل سابق در جلسه تودیع حاضر نشد.

به گزارش راه شلمچه، براساس برنامه‌ریزی انجام شده مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پست مازندران با حضور عمیدی مدیرکل دفتر روابط عمومی، دفتر مدیرعامل و امور استان‌های پست کشور و با مشارکت ویدئو کنفرانسی مدیرعامل شرکت ملی پست همراه شده است.

   

حسین کرمی مدیرکل تودیع شده، اداره کل پست مازندران که از سال ۹۸ تاکنون مسئولیت  استانی را در اختیار داشت، در جلسه تودیع حضور پیدا نکرد.


موضوع غیبت حسین کرمی به صورت تلفنی پیگیری شد که کرمی در این زمینه گفت: بنده رتبه اداره کل پست استان را در کشور از ۳۱ به ۶ ارتقا داده‌ام.

   

مدیرکل سابق پست مازندران خاطر نشان کرد: جلوی بسیاری از ناهنجاری‌ها را در پست استان  را گرفتم، با این وجود نسبت به تغییر مدیریتی اقدام کرده و نسبت به این موضوع معترض شدم

   

بحث غیبت مدیرکل سابق پست مازندران حتی به صحبت‌های محمود لیائی مدیرعامل پست کشور نیز کشیده شد و وی در بخشی از اظهارات خویش با کنایه، گفت: به نظر می‌رسد که کرمی از بابت جابجایی تکدر خاطر دارند و ممکن است که دلایلی هم برای خودشان داشته باشند.

   

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های مناسبی که در استان وجود دارد، اظهار کرد: مدیرکل جدید پست مازندران با سابقه کاری بسیار مناسبی که در قزوین داشته زمینه توسعه فعالیت پستی را در مازندران نیز فراهم می‌کند.

   

لیائی با اعلام اینکه بحث ما در فعالیت‌های پستی توسعه کار و تلاش است، افزود: اجازه نمی‌دهیم در مدیریت جدید حاشیه‌ها بر متن خدمت‌رسانی غلبه کند و شعار ما در حال حاضر کار و تلاش است.

   

عمیدی مدیرکل دفتر روابط عمومی، دفتر مدیرعامل و امور استان‌های پست کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: پست مازندران باید در رتبه‌های مناسب کشور قرار گیرد و با توجه به سابقه مدیریتی مدیرکل جدید پست مازندران دستیابی به توسعه در این استان دور از دسترس نیست.

   

در ادامه این جلسه محسن بخشی که حکم مسئولیت مدیرکل پست استان قزوین را در کارنامه خودش داشت و امروز به عنوان سرپرست پست مازندران معارفه شد، اظهار کرد: شیوع کرونا زمینه توسعه فعالیت‌های پستی را فراهم کرده است.

   

وی با اعلام اینکه در مدت زمان شیوع کرونا شاهد افزایش سه برابر خریدهای اینترنتی بودیم، افزود: همین موضوع زمینه‌ای شد تا ترافیک پستی در کشور افزایش یابد.

   

مدیرکل پست مازندران با اعلام اینکه سرانه مرسولات پستی کشور ۱۰ نفر در سال است، گفت: این سرانه در کشورهای پیشرفته اروپایی ۸۰۰ نفر و در کشور ترکیه ۲۵۰ مرسوله به ازای هر نفر در سال است.

   

وی با اعلام اینکه باید میزان اعتماد مردم به پست را افزایش دهیم، افزود: با برنامه ریزی درصددیم بین درآمد و هزینه‌های پستی در مازندران متناسب‌سازی شود.

   

بخشی خاطر نشان کرد: با یک نگاه برنامه‌ریزی شده و منطقی طرح توسعه فعالیت پستی را در دستور کار خویش قرار می‌دهم تا زمینه رضایت‌مندی مردم از خدمات پستی را فراهم کنم.

   

وی درباره نحوه چینش معاونان در این مجموعه اظهار کرد: به حرف و حدیث‌ها و مسائل جانبی در انتخاب معاونت‌ها نگاه نمی‌کنم، عملکرد افراد را در گزینش‌ها مورد ارزیابی قرار می‌دهم.

   

به گزارش فارس، بخشی با اعلام اینکه باید به روزهای اوج فعالیت پستی در استان مازندران برسیم، گفت: توجه به این مسئله باعث کاهش برخی از مشکلات و نارسایی‌ها منجر می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار