رحمت‌الله مهنی:

مردم فقط به یک لیست رای نمی‌دهند

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس تهران گفت: در انتخابات پیش‌رو مردم به جای یک لیست، به افراد شایسته رای خواهند داد.

به گزارش راه شلمچه، رحمت‌الله مهنی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دوره از انتخابات مردم فقط به یک لیست رای نخواهند داد، گفت: به نظر می‌آید این دوره از انتخابات مجلس، مردم سعی می‌کنند افراد شایسته را انتخاب کنند و رویه‌ای که در گذشته فقط اسامی یک لیست را سر صندوق‌های رای بنویسند، اینگونه نخواهد بود.

وی افزود: مردم به کسانی رای می‌دهند که واجد شرایط باشند نه به عنوان اینکه افرادی فقط شهرت داشته باشند و یا اینکه در یک لیست معروفی باشند. 

مهنی تاکید کرد: امروزه با توجه به فراگیر شدن فضای مجازی، اطلاعات مردم نسبت به گذشته بیشتر شده و به نظر می‌آید در انتخابات پیش‌رو بجای یک لیست، افرادهای مستقلی هم مورد توجه مردم خواهند بود.

گفتنی‌است رحمت‌الله مهنی دارای مدرک دکترای مدیریت مالی و کارشناس عالیرتبه در حوزه مالی و اداری و مدرس در حوزه صنایع خودرو که پیش از این سابقه مدیرکل دفتر مرکزی سازمان فنی حرفه ای کشور، مدیرکل عملکرد(بازرسی) سازمان فنی و حرفه ای کشور، معاون اداری و مالی موسسه علمی کاربردی مهارتی و مدیر مالی موسسه علمی و کاربردی مهارتی را در کارنامه خود دارد.

شعار وی در صورت در این انتخابات؛  اشتغال بر محور مهارت آموزی و قابل دسترسی برای همه افراد جویای کار و همچنین فضای آموزشی مناسب در بخش‌های دولتی و خصوصی را فراهم خواهیم کرد.


اگر خوشت اومد لایک کن
2