رفع مشکل 40ساله 200متر راه روستای سورک هزار جریب نکا

نماینده مردم شرق مازندران وروسای ادارات شهرستان نکا در بازدید از راه روستایی مسیر واودین به سورک که 80درصد مشکل 40ساله اهالی سورک محسوب می شود قول دادند عملیات بهسازی و بازسازی را ظرف دوهفته آینده آغاز کنند

نماینده مردم شرق مازندران وروسای ادارات شهرستان نکا در بازدید از راه روستایی مسیر واودین به سورک که 80درصد مشکل 40ساله اهالی سورک محسوب می شود قول دادند عملیات بهسازی و بازسازی را ظرف دوهفته آینده آغاز کنند.


به گزارش راه شلمچه، دکتر غلامرضا شریعتی باحضور چندتن از روسای ادارات شهرستان نکااز محل غیر قابل تردد در ایام بارش برف و باران  راه روستایی واودین به سورک بخش هزارجریب نکا بازدید کردو از روسای راهداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت بازسازی و بهسازی ، ایجاد و ترمیم آبراه و شرکت گاز در اصلاح و جابجایی حوضچه گاز مسیر وعده گرفت که طی دوهفته آینده عملیات اجرایی شروع کنند و قبل از فصل زمستان  به پایان رسانند.



مشکل راه و آبرسانی سورک تا دور دوم سفر حل شده باشد
دکتر شریعتی نماینده مردم شرق مازندران افزود: انتظار دارم دردور دوم سفر به مناطق محروم دو مشکل اساسی راه و آبرسانی که کار لوله گذاری و احداث دومنبع 60 هزارلیتری سورک انجام شده باید حل شده باشد.


شریعتی پیگیری مشکلات و معضلات روستاهای محروم و کم بر خوردار را از وظایف مدیران دانست و تصریح کرد: درراستای خدمت بیشتر طی یک روز تعطیل از هشت روستای بخش هزارجریب بازدید به عمل آمد و از نزدیک عمده ترین مشکل مردم پیرامون راه اصلی و فرعی، آب شرب که هنوز مجتمع های آبرسانی فعال نشدند، مشاغل بواسطه سیاست های چند دهه گذشته منابع طبیعی مبنی بر خروج دام از جنگل قبل از پیش بینی اشتغال جایگزین موجب نابودی صنعت دامداری و دامپروری و اشتعال مردم شده است.


ضرورت تقویت و پوشش سیستم مخابراتی
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اعلام رضایت از وضعیت گاز رسانی به مناطق کوهستانی سه شهرستان بهشهر ، نکا و گلوگاه گفت:عدم پوشش سیستم مخابراتی درمنطقه هزارجریب دانش آموزان را در این روزهای کرونایی در استفاده  از اینترنت و آحاد مردم را در حوزه رادیو و تلویز یون ،  اینترنت و تلفن همراه دچار مشکل کرده است.


تشکیل کارگروه برای روستاها
شریعتی افزود: دفتر حوزه نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهر ستان های بهشهر،نکا و گلوگاه  با تشکیل کارگروه های خاص برای هر روستا مصمم است باهمکاری متولیان روستاهاو روسای ادارات راهکار مناسبی برای حل مشکلات مردم اندیشیده شود.


ساخت مرتفع ترین پل دریاچه سد گلورد در ماشین سازی اراک
دکتر شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درخصوص عرشه پل دریاچه سد گلورد گفت: طراحی و ساخت کامل پل فلزی دریاچه سد گلورد اعم  از زیرسا زه ، عرشه و روسازه در شرکت ماشین سازی  اراک درحال ساخت است که پس ازدسترسی به پایه های پل در دوسمت کوه منتهی به دریاچه ، عرشه پل فلزی پس از انتقال به کارگاه سد، درپای پل مونتاژ و سپس نصب می شود.


وی اظهار امیدواری کرد تا تابستان سال 1400 مرتفع ترین پل خاورمیانه مورد بهره برداری قرار گیرد تا مشکل مردم 60 روستای بالادست سد  شهرستان بهشهر و نکا برای همیشه حل شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار