موفقيت معنادار دانشجويان دكتری دانشگاه آزاد در مسابقات مقدماتی قرآن و عترت

 احمد غلامحسينی دانشجوی مقطع دكتری رشته فقه و مبانی حقوق و انديشه امام خمينی(ره) نفر اول مسابقات مقدماتی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شد.

 به گزارش راه شلمچه، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری مرحله مقدماتی بخش شفاهی بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی روز یکشنبه 3 دی 1402 با حضور دانشجویان، استادان و کارکنان در نمازخانه این واحد دانشگاهی برگزار شد. 

در این دوره از مسابقات که در بخش‌های حفظ 5، 10، 20 جزء و کل قرآن، قرائت تحقیق، ترتیل، دعاخوانی، مداحی، اذان و تواشیح انجام شد، 50 نفر از دانشگاهیان به رقابت با یک‌دیگر پرداختند.

 از نكات قابل توجه اين خبر قرآنی اينكه در ميان اسامی رتبه های برتر اين مسابقات كه توسط روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه اعلام شد، نام احمد غلامحسينی دانشجوی مقطع دكتری رشته فقه و مبانی حقوق و انديشه امام خمينی(ره) به عنوان نفر اول در "قرائت ترتيل" و نيز علی رضا ايرجی زاد دانشجوی مقطع دكتری در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی به عنوان نفر اول در "دعاخوانی"ديده می شود. 

پايگاه خبری راه شلمچه به آقايان "احمد غلامحسيني" و "علی‌رضا ايرجی زاد" به دلیل اين موفقيت كسب شده و نيز راهيابی به مرحله مسابقات استانی دانشگاه آزاد اسلامی را تبريک می گويد.

اگر خوشت اومد لایک کن
42
آخرین اخبار