امیری سوادکوهی:

هیچ شهیدی قابل مقایسه با شهدای اهل بیت نیست!

در گرد و غبار فتنه ها و کشته شدن کودکان مظلوم در غزه، صدای یاوه گویان بی معرفتی به گوش می رسد.

به گزارش راه شلمچه، در پی طراحی هدفمند موجی از تصاویر از شهدای غزه و جملات عجیب درباره مظلومان این روزها در سرزمین اشغالی که بوی نفوذ از جانب صوفیه و شبکه های وهابی بر مشام می رسید، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان جوان شیعه در یادداشتی نسبت به این موضوع مهم هشدار داد.

 متن این یادداشت بدین شرح می باشد:
در گرد و غبار فتنه ها و کشته شدن کودکان مظلوم در غزه، صدای یاوه گویان بی معرفتی به گوش می رسد که از این جریان سوء استفاده نموده و با دستهای پنهان صوفیه و اشارات پشت پردهٔ وهابیت در شبکه های ماهواره ای، بر طبل بیسوادی و جهلشان نسبت به اهل بیت علیهم السلام می کوبند و کشته های این جنگ را در کنار شهدای از اهل بیت علیهم السلام به قیاس می گذارند و با وقاحت تمام و در مقایسه ای عجیب ، داغ مصیبت مظلومان این روزهای تلخ را بر قلب‌های مسلمین افزون نموده و آنان را با حضرت زهرا سلام الله علیها و علی اصغر علیه السلام در شهادت و مظلومیت در یک ردیف بر می شمارند.


بی خردانی که از شأن و مقام بی بدیل اهل بیت علیهم السلام بی خبرند و بدون تأمل در آیه تطهیر یاوه می سرایند، غافل از آنکه ما حتی پیامبران اولوالعزم را نیز قابل مقایسه با اهل بیت علیهم السلام نمی دانیم ...!، این قیاس ها یقیناً طراحی صهیونیزم به چند واسطه است تا از آب گل آلود چنین ماهی بگیرند. غافل از آنکه ان ربک لبالمرصاد. اسرائیل نابود می شود، آن هم با رمز و راه شهدای اهل بیت علیهم السلام. 

فتأمل!.

علی هدایتی/  

اگر خوشت اومد لایک کن
2